教育王國
標題: 想找地方搬,新界哪區校網最好呢? [打印本頁]
作者: rainbow_ho 時間: 09-8-13 17:24 標題: 想找地方搬,新界哪區校網最好呢?
我自己現在住大埔,覺得這裡的學校不錯。但屋企人想搬去元朗,請問元朗的小學好不好呢?
作者: cherriemama 時間: 09-8-13 19:14
新界區應該沙田校網好d!
作者: ShinTeresa 時間: 09-8-13 21:53
我個fd係元朗住 佢個仔係tinshuiwai間李中得讀 佢話very good 佢個仔d eng 好店架 but for me 我都係簡shatin 個網
原帖由 rainbow_ho 於 09-8-13 17:24 發表 
我自己現在住大埔,覺得這裡的學校不錯。但屋企人想搬去元朗,請問元朗的小學好不好呢?
作者: ziyi 時間: 09-10-27 14:33
Agree
原帖由 cherriemama 於 09-8-13 19:14 發表 
新界區應該沙田校網好d!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |