教育王國

標題: 想找地方搬,新界哪區校網最好呢? [打印本頁]

作者: rainbow_ho    時間: 09-8-13 17:24     標題: 想找地方搬,新界哪區校網最好呢?

我自己現在住大埔,覺得這裡的學校不錯。但屋企人想搬去元朗,請問元朗的小學好不好呢?
作者: cherriemama    時間: 09-8-13 19:14

新界區應該沙田校網好d!
作者: ShinTeresa    時間: 09-8-13 21:53

我個fd係元朗住 佢個仔係tinshuiwai間李中得讀 佢話very good 佢個仔d eng 好店架 but for me 我都係簡shatin 個網
原帖由 rainbow_ho 於 09-8-13 17:24 發表
我自己現在住大埔,覺得這裡的學校不錯。但屋企人想搬去元朗,請問元朗的小學好不好呢?

作者: ziyi    時間: 09-10-27 14:33

Agree


原帖由 cherriemama 於 09-8-13 19:14 發表
新界區應該沙田校網好d!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5