教育王國

標題: 朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D? [打印本頁]

作者: 2BoBo    時間: 09-8-12 09:29     標題: 朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D?

朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D?
先行選, 你會選邊間??

2BoBo
作者: KathyKwong    時間: 09-8-12 18:30

原帖由 2BoBo 於 09-8-12 09:29 發表
朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D?
先行選, 你會選邊間??

2BoBo


我會選沙官.
作者: cheukyingma    時間: 09-8-13 09:01

應該係沙官呀~~


原帖由 2BoBo 於 09-8-12 09:29 發表
朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D?
先行選, 你會選邊間??

2BoBo

作者: kelvin_li1130    時間: 09-8-13 09:57     標題: 回覆 1# 2BoBo 的文章

1. 沙官
2. 朱正賢
3. 胡素貞上午及
作者: 鋒媽    時間: 09-8-13 12:25

因妳選是兩地區學校, 小心計錯數.
朱及胡是沙田區,
沙是大圍區.
作者: 2BoBo    時間: 09-8-17 10:06

對呀,  本身是91 網, 但自行沒有心水, 反而覺得沙官有d機, 起碼吾須要考慮宗教分, 你見我的比較全部是沒有宗教學校就知拉

2Bobo
作者: hoikiuqq    時間: 09-8-18 00:12

我也是91, 想問你讀那間幼稚園? 我也在選擇中, 同樣沒有宗教分, 可交流嗎?
作者: 2BoBo    時間: 09-8-18 09:41

當然可以啦.  我小朋友讀保良局吳多泰, 你呢?
作者: hoikiuqq    時間: 09-8-19 16:17

我囡囡是讀田家炳的, 暫時正找選校心得。
原帖由 2BoBo 於 09-8-18 09:41 發表
當然可以啦.  我小朋友讀保良局吳多泰, 你呢?

作者: joeymak    時間: 09-8-20 10:28     標題: 回覆 1# hoikiuqq 的文章

HiHi!! 2 bobo & hoikiuqq
I also 91 net, can I join you ar!!
my girl 讀聖羅撒!
作者: leeyin    時間: 09-8-31 23:35

我只知朱正賢有分精英班, 咁會唔會對派唔到精英班既小朋友無咁好??




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5