教育王國
標題: KeenMind - 可入那些小學? [打印本頁]
作者: anniema1225 時間: 09-8-11 23:43 標題: KeenMind - 可入那些小學?
如題. 請有經驗家長分享...謝謝!!!!
作者: kerkermui 時間: 09-8-12 14:04

作者: kerkermui 時間: 09-8-12 14:05
http://www.keenmind.com.hk/zh/primary.htm
作者: anniema1225 時間: 09-8-12 22:39
Thanks a lot kerkermui!!!!
作者: bongchumui 時間: 09-8-27 13:50
But i heard that there were much misc fee, like york
作者: Kendis1 時間: 09-8-27 14:30
起初, 我都以為KM會有好多雜費 (因為我都好怕), 但小兒讀后, 現在我就唔多覺得喇! 即使有雜費, 家長也是自願選擇的. (如:萬聖節&聖誕節的扮裝是由家長安排的, 聖誕聯歡會&學校旅行也是由家長選擇去或不去的)
原帖由 bongchumui 於 09-8-27 13:50 發表 
But i heard that there were much misc fee, like york
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |