教育王國
標題: 其實大家認為咁細個要bb讀n1, 會唔會早左d? 我朋友話 [打印本頁]
作者: jkj 時間: 09-8-9 23:37 標題: 其實大家認為咁細個要bb讀n1, 會唔會早左d? 我朋友話
第時有排讀啦, 所以佢只比佢個仔返playgroup, 咁細個就放佢係學校, 咩都唔知, 只不過大部份家長都做, 唔做又驚bb比人差, 我聽左都唔知點, 我bb依家就嚟2歲, 講野都未識, 點返學呀? 好擔心, 請問各mami有咩意見同經驗? 如果唔讀n1, 一讀就3歲k1, 會唔會唔好? pls help, thanks
作者: TAROPIG 時間: 09-8-11 21:15
返學可以學規矩﹑紀律,到佢兩歲之後佢會學得好快,返學可以學講野﹑學同人相處,培養良好習慣如清潔﹑戒片...
如果屋企有人教佢陪佢都好,無就梗係另願佢返學啦。
當人人都係咁做,就知道好處應該係比壞處多。個人意見。
作者: 小曳人 時間: 09-8-11 21:38
如果屋企有人教, 唔返N1都無所謂
0-6歲嘅小朋友學習1d都唔會辛苦
所以更加唔應該錯過呢個黃金"敏感期"
如果媽媽要返工就最好返N班
我地因為個豬流感搞到無插N班, 响屋企悶多咗幾個月都覺得浪費咗好多時間呀!
作者: jkj 時間: 09-8-11 23:30
thank you for your suggestion, 但我好擔心bb咁細一時睇唔緊會整親, 小事就無所為, 因為剛剛同bb打針, 順便問醫生睇法, 佢話佢個女剛剛係n1跌到個流血, 都唔知點好?
原帖由 TAROPIG 於 09-8-11 21:15 發表 
返學可以學規矩﹑紀律,到佢兩歲之後佢會學得好快,返學可以學講野﹑學同人相處,培養良好習慣如清潔﹑戒片...
如果屋企有人教佢陪佢都好,無就梗係另願佢返學啦。
當人人都係咁做,就知道好處應該係比壞處多。個人意見。 ...
作者: pipi331 時間: 09-8-12 00:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alvinchun 時間: 09-8-14 18:07
返學跌倒撞親一定有,你要預計在內,我同意之前個媽媽講,最重要是學校的市處理及善後
我個仔都唔識講野架,所以我覺得更加要早D返,可以與多D同齡小朋友相處,人都冇咁悶
(個人意見)人地嗰個返唔返同自己嗰個返唔返,根本就是兩件事
作者: leegap 時間: 09-8-18 15:06
唉, 我覺得個個媽咪都係心大心細...(本人都係) 可能因為而家太多學校選擇了, 都唔知邊間好d, 邊樣好d...
作者: joecrystal 時間: 09-8-18 15:18
我都係2歲就比亞囝返學,(d人成日都話咁細個要返學咁慘,好辛苦姐),其實我囝囝返得好開心,又小朋友同佢玩,又有老師講故事,唱遊,大小肌肉活動,學校仲經常同佢地出外活動.囝囝返咗一年真係學咗我多野.
作者: stefi 時間: 09-8-26 23:49
我係因為驚婆婆湊佢會辛苦, 所以先諗緊報唔報n1
作者: sukilan 時間: 09-8-28 14:13
我都會比囝囝返N1,因為佢已26個月仲未識講野,未介到片,遲些仲要見醫生添,我希望囝囝返左N1後會有改善
作者: wendycyp 時間: 09-8-28 14:38
我都會比bb返n1, 我唔係想佢比其他冇讀n1的小朋友叻, 而係想佢學下守規矩, 自律同自理, 仲有就係多d機會同其他小朋友相處, 同埋希望快d識講嘢 (而家18個月都未識講單字)... 我唔會比佢上全日, 只會上半日, 唔想bb太辛苦...
有好多人都會有唔同原因, 例如要返工, 或者屋企太多小朋友要照顧, 又無人幫手, 都會比bb早d返學.
作者: MWFCHAN1 時間: 09-8-29 11:23
我身邊有些人都會認為小朋友點解要咁早返學, 但我的見解同之前的mami一樣, 在屋企都只得工人湊, 1對1很悶, 返學有小朋友同佢玩, 又可以學有規律些, 真是覺得不錯.
作者: siuocean 時間: 09-8-29 11:37
我都想比bb 返n1..
因為我唔想佢成日留喺屋企對住嫲嫲...
老人家又唔識得教bb..又唔識得同佢玩d有益o既玩具..
又怕佢會寵壞bb..如果乜都就哂bb,我怕佢好快會變成一個惡覇.....所以返學校..可以同d小朋友一齊上堂..學習自律..學習同人分享...禮讓...各樣各樣啦......
當然咁早返學都有佢唔好o既地方啦..講真.如果我可以全職湊b..我都未必會咁早比佢返學...因為我可以教佢好多野....但無奈要返工...所以學校係一個比bb學習o既最好地方~
作者: ML_Ngan 時間: 09-8-29 11:47
I also will send my daughter to study N1 becasue she can learn discipline and team spirit.
作者: BBBPigPig 時間: 09-8-29 22:22
I used to think of sending my boy to N1 when he's 2 yrs old next yr (now he's 1 yr old). Like the above moms, he may learn discipline in his schoollife.
Now i think of not sending him to N1 coz I'm a full-time mama & not as in need to send him to N1 as working mama. I agreee w/ the above mama that if only grandparents or maid taking care of the bb, it's better to send him to N1. I think i'll send him to playgroup instead (coz I can stay w/ him during playgroup time)!
作者: TAROPIG 時間: 09-8-29 22:48
就以我小朋友為例。他已上了一個月(17日)n1預備班, 從起初怕怕羞,到而家見人都識叫午安; 從起初分開時大喊,到後來笑著同你bye bye, 都可以見倒佢有進步。
我見佢有d同學,返左一個月都係喊,我就已經覺得自己個仔表現唔錯。回家佢又會唱歌比你聽,又會手舞足蹈,你就知佢返學係幾開心。
開頭學校會比你陪佢上堂,聽校長在家長會講:小朋友最好盡快比佢識得同你分開,所以只安排三日陪上課,時間長了反而更難離開。我相信佢地辦學多年都應該有d心得,而家亦証明了是對的。
其實我而家都係全職媽咪,每日帶仔返學放學都幾忙,下個月正式開學返三個鐘,都係一個新考驗,希望呀仔會enjoy 啦!
作者: cherry_bird 時間: 09-9-1 10:25
咁大家認為番全日班定半日好啊...???因為我想幫我仔仔報全日班..唔想佢係屋企對住個姐姐..
作者: MWFCHAN1 時間: 09-9-1 12:40
我會給我BB讀半日, 始終我覺得佢還細, 如果全日都在學好似會很累, 雖然下午在學校都會有午睡, 但我會覺得在家裡瞓得舒服D, 而我屋企的姐姐都ok, 應該都會有心機同佢玩吓.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |