教育王國
標題:
有冇小朋友已經升了小一既KV家長.....
[打印本頁]
作者:
moonychan
時間:
09-8-8 23:49
標題:
有冇小朋友已經升了小一既KV家長.....
你地既小朋友讀KV時, IF 成績很好, 咁考私立式直資小學是否都比較易?
有冇媽咪分享下呀?
我小朋友升K2了. 想早D 了解下. MANY TKS
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5