教育王國

標題: 有冇小朋友已經升了小一既KV家長..... [打印本頁]

作者: moonychan    時間: 09-8-8 23:49     標題: 有冇小朋友已經升了小一既KV家長.....

你地既小朋友讀KV時, IF 成績很好, 咁考私立式直資小學是否都比較易?

有冇媽咪分享下呀?

我小朋友升K2了. 想早D 了解下. MANY TKS




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5