教育王國
標題: 請問你哋會報考幾多間幼稚園? [打印本頁]
作者: natnatkk 時間: 09-8-8 16:21 標題: 請問你哋會報考幾多間幼稚園?
我諗住報6-7間,但老公話個個都起碼報10間、8間?你哋又點睇?
作者: 060905 時間: 09-8-9 02:12
太多啦, 小朋友會無心機in架!
我上年考4間, 有2間同一日考, 盈盈考第2次時, 完全無乜心機作答, 好彩4間都收晒佢!
作者: Chincco 時間: 09-8-10 13:22
8-10間, 似乎太多啦. 我都係幫囡囡報4-5間咋.
作者: airforce1 時間: 09-8-10 13:37
>>好彩4間都收晒佢
What about if NOT lucky? Is a question are you willing take the risk I guess.
I will try KV, ST - CAT, Pui Ching,
And the backup is
Mansan, Shun Chun, Kar Lam, Hip Yuen.
Yes, 1 interview per day. just like 1 playgrop per day. 7 playgrounp in 1 month. Should be fine for kids.
作者: 060905 時間: 09-8-10 13:55
我唔覺我自己take risk, 我一向對自己個女有信心, 況且我唔係考top 1名校, 對我黎講個名校已經okay, 去到top 1又未必係最叻, 反而會打擊自信心, 我考個4間分別係聖心, 聖嘉勒, 真光, 禮賢會。
我上年識人一日考3間, 你無撞同一日唔代表無機會發生囉!
我地無上過任何interview班喎!原帖由 airforce1 於 09-8-10 13:37 發表 
>>好彩4間都收晒佢
What about if NOT lucky? Is a question are you willing take the risk I guess.
I will try KV, ST - CAT, Pui Ching,
And the backup is
Mansan, Shun Chun, Kar Lam, Hip Yuen. ...
[ 本帖最後由 060905 於 09-8-10 14:18 編輯 ]
作者: natnatkk 時間: 09-8-10 16:41
唔該晒你哋呀!我只係想睇吓大部份家長報幾多間,以作參考!
盈盈媽咪:恭喜你女女考得咁好成績,全部都爭住收佢!
我本身心儀St. Cat, KV, Victoria, 劍鳴, 培正, 九龍靈糧堂, 聖羅撒,但知呢d學校競爭好激烈,所以擔心如果只報考4-5間,而全部唔收,到時唔知點算 ...
作者: 060905 時間: 09-8-10 16:52
你個小朋友係咩月份出生??原帖由 natnatkk 於 09-8-10 16:41 發表 
唔該晒你哋呀!我只係想睇吓大部份家長報幾多間,以作參考!
盈盈媽咪:恭喜你女女考得咁好成績,全部都爭住收佢!
我本身心儀St. Cat, KV, Victoria, 劍鳴, 培正, 九龍靈糧堂, 聖羅撒,但知呢d學校競爭好激烈,所以擔心如果只報考 ...
作者: natnatkk 時間: 09-8-10 18:16
四月份出生
我覺得自己女女其實都幾叻,學嘢好快,但好怕羞,平日係屋企問佢樣樣都識,但離開屋企範圍,就問極佢都唔彩人。所以擔心佢面試嘅表現,咪諗住報多幾間,睇吓中嘅機會會唔會大d...
作者: 060905 時間: 09-8-10 18:29
IN MY OPINION, 如果係大女既話, 其實6-7間好夠, TOP 1既考4間, 揀定D次級D名校2-3間(買保險)。
平時多D同佢出去見下人, 考之前同佢講定數, 睇下佢鐘意乜野, IN完帶佢去玩/食, 呢招WORK架!
盈盈係9月出世, 不過佢平時見得世面多, 我成日帶佢出街, 見下我D朋友, 盈盈考個時有3間去考個時先得2歲2個月添咋, 另外1間考個時係2歲4個月!
作者: airforce1 時間: 09-8-10 21:09
原帖由 060905 於 09-8-10 18:29 發表 
IN MY OPINION, 如果係大女既話, 其實6-7間好夠, TOP 1既考4間, 揀定D次級D名校2-3間(買保險)。
平時多D同佢出去見下人, 考之前同佢講定數, 睇下佢鐘意乜野, IN完帶佢去玩/食, 呢招WORK架!
盈盈係9月出世, 不過佢 ...
唔好意思, 我英文表達唔好.
我意思係認為有需要 "次級D名校2-3間(買保險)"
唔怕一萬, 只怕萬一. My Opinion, 唔好俾自已有後悔機會.
如果真係一日3個Interview, 唔知可唔可从改期? 話晒試下都叫多一個機會.
同埋小朋友而家上Nursey, Playgrounp. 一日一Interview 理應可接受. 當係一日一Playgrounp之嗎.
如果一日3個Interview, 我會放棄2個.
(除非KV+ST Cat +培正 同曰, 咁就頭痛)
而且我見到好多Post 都係 "XX VS XX, 揀邊間" . 我估好多家長考兩.三間从上
同埋 (唔知真假), 好多Post 話2千個考生爭幾百個位.
好個啲(有小學直升)就更多人爭.
但係又有post 話KV 最近 好多位放出. (9月開學, 7月才Call 家長). 所从可能我過份擔心.
作者: Chincco 時間: 09-8-10 21:56
我兩個囡都係12月細囡, 大囡今年升k3啦,兩個囡interview 啲時候, 都係得2歲至2歲幾, 但間間都收佢哋. 細囡最後決定入讀協恩幼稚園, 8月底就返學啦 !
你都唔洗太担心, 選定幾間你認為適合你小朋友啲幼稚園啦 !
作者: 060905 時間: 09-8-10 23:12
咁樣你個小朋友考左未??
名校個d多數無得改期架, 因為佢地獅子咁大個鼻。
原帖由 airforce1 於 09-8-10 21:09 發表 
唔好意思, 我英文表達唔好.
我意思係認為有需要 "次級D名校2-3間(買保險)"
唔怕一萬, 只怕萬一. My Opinion, 唔好俾自已有後悔機會.
如果真係一日3個Interview, 唔知可唔可从改期? 話晒試下都叫多一個機會.
...
作者: airforce1 時間: 09-8-11 09:28
原帖由 060905 於 09-8-10 23:12 發表 
咁樣你個小朋友考左未??
名校個d多數無得改期架, 因為佢地獅子咁大個鼻。
07 Boy, this year.
.
作者: 060905 時間: 09-8-11 09:39
good luck. 咁你打算考幾多間??原帖由 airforce1 於 09-8-11 09:28 發表 
07 Boy, this year.
.
作者: sarahlmf 時間: 09-8-11 11:48
"但係又有post 話KV 最近 好多位放出. (9月開學, 7月才Call 家長). 所从可能我過份擔心."
請注意接到電話有位的都是在waiting list. 但有好多是第一round面試後巳經是收到reject信的.
作者: sarahlmf 時間: 09-8-11 11:49
而且, 報10間太多了, 5-6間最多了
作者: tammyhw 時間: 09-8-11 13:43
我打算幫阿囝報3間有直升 / 連繫小學的幼稚園(九龍城/深水po).. 另外報左2間本區(元朗)的幼稚園...
如果考3間幼稚園都全部失敗.. 就會係元朗讀, 因為應該唔駛點考. 到讀小學先考過直資/私校...
[ 本帖最後由 tammyhw 於 09-8-11 13:44 編輯 ]
作者: Radiomama 時間: 09-8-11 15:09
您心儀ge六七間kinder都好亂喎! 除了都是有"名氣"之外,間間的特質都好唔同。
建議您盡快知清楚每間學校的特色、睇下您想女女日後報邊類型小學再作決定。
其實四至五間已好足夠,小朋友or家庭不太差的,都是這些kinder的target clients。
原帖由 natnatkk 於 09-8-10 16:41 發表 
唔該晒你哋呀!我只係想睇吓大部份家長報幾多間,以作參考!
盈盈媽咪:恭喜你女女考得咁好成績,全部都爭住收佢!
我本身心儀St. Cat, KV, Victoria, 劍鳴, 培正, 九龍靈糧堂, 聖羅撒,但知呢d學校競爭好激烈,所以擔心如果只報考 ...
作者: natnatkk 時間: 09-8-11 16:26
瑪瑙級國民,你真係好厲害,我到依家仲係十吓十吓,完全唔知點揀合適嘅幼稚園,所以你見我揀親都係d有名氣嘅好學校,但特質又好唔同!
麻煩你再俾少少寶貴意見我 ...
我將來會幫女女報官小(因daddy是舊生),所以希望她幼稚園的課程容易函接小學課程,同時亦希望她的英文水平良好!請問我提及的7間幼稚園,邊間較合適?
作者: natnatkk 時間: 09-8-11 16:28
攪錯咗,唔係瑪瑙級國民,應該係 Radiomama 至真...
作者: Radiomama 時間: 09-8-11 18:07
St Cat - 名氣大、英文好、活動教學、小朋友的show & tell表現幾好。
根德 - 名氣也大,但與st cat 剛剛背道而行,有說中文數學極有一手,英文文法也不弱,學校傳統但小朋友自得其樂。
劍鳴 - 有說剛好在以上兩者之間。同區還有樂基也是如此。
培正 - 有小學back up,其幼稚園情況可參考edb的評核報告。
九龍靈糧 - 有宗教德育,不過鑽石山靈糧獲較多讚譽,可參考edb報告。
st rosa - 有小學聯繫,我不認識。
維記 - 何文田和寶翠行ib,其他分校則活動教學。
原帖由 natnatkk 於 09-8-11 16:28 發表 
攪錯咗,唔係瑪瑙級國民,應該係 Radiomama 至真...
作者: coco1982 時間: 09-8-11 20:40
我今年會報五間因為面試得太多可能會令小朋友嚇怕咗!
作者: tammyhw 時間: 09-8-11 21:39
因為唔想玩奪命大抽獎(無宗教, 得15分, 第一ROUND應該好難入到好學校).
我個係囝,選擇較少., 所以我打算報培正, 民生, 崇真(有直升/聯繫小學).
請問有沒有人可告知, 九龍城/深水PO仲間幼稚園有聯繫小道學?
作者: airforce1 時間: 09-8-11 23:58
原帖由 tammyhw 於 09-8-11 21:39 發表 
因為唔想玩奪命大抽獎(無宗教, 得15分, 第一ROUND應該好難入到好學校).
mouth:" />
我個係囝,選擇較少., 所以我打算報培正, 民生, 崇真(有直升/聯繫小學).
請問有沒有人可告知, 九龍城/深水PO仲間幼稚園有 ...
我都Agree "培正, 民生, 崇真" 有直升/聯繫小學 先係皇道.
1.) 首選當然培正. 貪培中出勁人多. (2年後教改微裯, 再冇中中/英中)
2.) 次選KV + ST CAT. 因是十分好的 KG. 只是沒有小學
3.) 民生, 崇真, 宣導, 禮然
4.) 迦南, "睇"思 (Backcup)
不過諗咁多做乜. 呢啲都係明年先諗.
而家乜都唔諗. 報咗先算.
$30 X10 = $300
到時再決定Interview 邊間.
作者: heidy4ever 時間: 09-8-12 00:46
原帖由 coco1982 於 09-8-11 20:40 發表 
我今年會報五間因為面試得太多可能會令小朋友嚇怕咗!
兒子上年報了6 至7 間.
剛巧 考St Cat 前2晚發燒. 不過好彩最後冇事.
有時小朋友不能控制. 報多幾間做保險較好.
KV 收了後 啟思乜沒去考了.
培正是1月才收通知.
作者: [email protected] 時間: 09-8-13 01:20
請問2010 K1 幾時開始報名呢??
作者: eggmama 時間: 09-8-13 08:55
間間不同, SEP 2009 - JAN 2010
作者: eggmama 時間: 09-8-13 08:57
agree! $300 can let you plan ahead and select from schools. Treat interviews as playgroups, very costly!
原帖由 airforce1 於 09-8-11 23:58 發表 
我都Agree "培正, 民生, 崇真" 有直升/聯繫小學 先係皇道.
1.) 首選當然培正. 貪培中出勁人多. (2年後教改微裯, 再冇中中/英中)
2.) 次選KV + ST CAT. 因是十分好的 KG. 只是沒有小學
3.) 民生, 崇真, 宣導, ...
作者: littlebb.ng 時間: 09-8-13 15:03
盈盈媽咪,
請問最後返邊間幼稚園? 另外, 小學有無諗住報邊間?
Thanks.
原帖由 060905 於 09-8-10 13:55 發表 
我唔覺我自己take risk, 我一向對自己個女有信心, 況且我唔係考top 1名校, 對我黎講個名校已經okay, 去到top 1又未必係最叻, 反而會打擊自信心, 我考個4間分別係聖心, 聖嘉勒, 真光, 禮賢會。
...
作者: heidy4ever 時間: 09-8-13 22:35
係呀. $30 當Pratice 都好
[ 本帖最後由 heidy4ever 於 09-8-13 22:37 編輯 ]
作者: tammyhw 時間: 09-8-13 23:28
有幾間報名費要$50.. 不過, 我都覺得就算唔得, 當試下都好...可以睇下小朋友對面試的反應.. 咁下次IN 第二間, 就知道要注意咩野..
不過, 我最多都係諗住報3-4間.... 報得太多, 自己同小朋友都辛苦....
原帖由 heidy4ever 於 09-8-13 22:35 發表 
係呀. $30 當Pratice 都好
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |