教育王國

標題: Hennessy Gov't School (AMor PM) [打印本頁]

作者: JDJ    時間: 09-8-7 16:29     標題: Hennessy Gov't School (AMor PM)

My son only gets 15 mark.  Any chance to enter into Hennessy Gov't School in the 1st round?  Any successful experience?

JDJ
作者: wen2wen    時間: 09-8-7 21:16

原帖由 JDJ 於 09-8-7 16:29 發表
My son only gets 15 mark.  Any chance to enter into Hennessy Gov't School in the 1st round?  Any successful experience?

JDJ


我小孩今年自行收生15分跨區入軒上(2009年9月小一)。Please refer link:
http://forum.edu-kingdom.com/viewthread.php?tid=1130592&extra=page%3D1

[ 本帖最後由 wen2wen 於 09-8-7 21:18 編輯 ]
作者: JDJ    時間: 09-8-8 13:21

Thanks so much!!!  Is it more difficult to get a seat in St. Joseph Primary School?




原帖由 wen2wen 於 09-8-7 21:16 發表


我小孩今年自行收生15分跨區入軒上(2009年9月小一)。Please refer link:
http://forum.edu-kingdom.com/viewthread.php?tid=1130592&extra=page%3D1

作者: loy211    時間: 09-8-9 12:42

想當年我都有朋友15分入軒小




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5