教育王國

標題: 荃灣綠楊和方方比較 [打印本頁]

作者: catmiumiu    時間: 09-8-7 00:39     標題: 荃灣綠楊和方方比較

我就快要為囝囝報讀荃灣的幼兒園,荃灣綠楊和方方比較那間好呢?有無人可以俾d意見我呀?感激!!!
作者: chan803    時間: 09-8-7 10:25

原帖由 catmiumiu 於 09-8-7 00:39 發表
我就快要為囝囝報讀荃灣的幼兒園,荃灣綠楊和方方比較那間好呢?有無人可以俾d意見我呀?感激!!!


睇過呢個 topic 未? 睇完再考慮如果你係 該批 k2 家長, 會有何感想?

http://forum.baby-kingdom.com/thread-2210602-1-1.html
作者: catmiumiu    時間: 09-8-8 00:49

多謝你的資料!

唉!好辛苦先選了綠楊為第一目標, 宜家又有事發生...好煩呀! 係咪真係K3一定要讀下午班? 件事解決咗未架? ?

我應該堅持綠楊, 定選方方, 定係第二間(有無good suggestion), 救命!!
   
作者: Bi(2)    時間: 09-9-3 15:55

荃灣區係咪咁少選擇呢?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5