教育王國

標題: 聖若瑟英文小學 [打印本頁]

作者: iriswong0706    時間: 09-8-6 13:17     標題: 聖若瑟英文小學

急問聖若瑟英文小學好唔好?
作者: brian61950    時間: 09-8-7 13:12

原帖由 iriswong0706 於 09-8-6 13:17 發表
急問聖若瑟英文小學好唔好?

very good boy school.
作者: Auntie_Winnie    時間: 09-8-7 16:49

香港區果間就頂瓜瓜, 九龍灣果間就 .....
作者: mickychow    時間: 09-8-7 16:51

原帖由 Auntie_Winnie 於 09-8-7 16:49 發表
香港區果間就頂瓜瓜, 九龍灣果間就 .....

點解咁講ge 我想知道呀,可否詳細d呀!
作者: G-Ma    時間: 09-8-7 21:27

香港果間勁"谷"
作者: LLT    時間: 09-8-7 23:21

原帖由 G-Ma 於 09-8-7 21:27 發表
香港果間勁"谷"


錯了!學校從來沒有"谷"學生。

只是家長們擔心自己兒子回不了聖若瑟英文書院,故博命自己"谷",因介時將會是「大屠殺」。
作者: 1116    時間: 09-8-8 17:34

九龍那間"谷"唔"谷" ?
作者: G-Ma    時間: 09-8-9 01:50

我聽說佢地默書係默報紙.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5