教育王國
標題: 聖若瑟英文小學 [打印本頁]
作者: iriswong0706 時間: 09-8-6 13:17 標題: 聖若瑟英文小學
急問聖若瑟英文小學好唔好?
作者: brian61950 時間: 09-8-7 13:12
原帖由 iriswong0706 於 09-8-6 13:17 發表 
急問聖若瑟英文小學好唔好?
very good boy school.
作者: Auntie_Winnie 時間: 09-8-7 16:49
香港區果間就頂瓜瓜, 九龍灣果間就 .....
作者: mickychow 時間: 09-8-7 16:51
原帖由 Auntie_Winnie 於 09-8-7 16:49 發表 
香港區果間就頂瓜瓜, 九龍灣果間就 .....
點解咁講ge
我想知道呀,可否詳細d呀!
作者: G-Ma 時間: 09-8-7 21:27
香港果間勁"谷"
作者: LLT 時間: 09-8-7 23:21
原帖由 G-Ma 於 09-8-7 21:27 發表 
香港果間勁"谷"
錯了!學校從來沒有"谷"學生。
只是家長們擔心自己兒子回不了聖若瑟英文書院,故博命自己"谷",因介時將會是「大屠殺」。
作者: 1116 時間: 09-8-8 17:34
九龍那間"谷"唔"谷" ?
作者: G-Ma 時間: 09-8-9 01:50
我聽說佢地默書係默報紙.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |