教育王國
標題: 保良局陳守仁vs培正 [打印本頁]
作者: Apple011 時間: 09-8-5 17:49 標題: 保良局陳守仁vs培正
請問大家會點揀呀? 
作者: peggytys 時間: 09-8-5 18:05
培正
作者: LEPOINT_BW 時間: 09-8-5 20:38
陳守仁小學
作者: G-Ma 時間: 09-8-5 21:33
陳守仁
作者: ShinTeresa 時間: 09-8-6 00:55
我都係簡陳守仁 
原帖由 G-Ma 於 09-8-5 21:33 發表 
陳守仁
作者: chuyuencheung 時間: 09-8-6 09:16
培正小學係私校,每年小一學位會將會首先收回全部培正幼稚園的學生,之後剩餘的才給公開申請的學生,所以,其實每年只會有很小的學位給非培正幼稚園的學生,不過,反正是私小,試試也無妨。
作者: Apple011 時間: 09-8-6 09:44
其實小兒正是讀緊培正幼稚園, 如無意外, 都可繼續升讀培正, 但唔知好唔好試下陳守仁, 佢的英文肯定好過培正, 但培正就升中有聯繫, 另外, 我不太清楚陳守仁畢業的成績係點, 大家請再俾d意見我. 謝謝
作者: 中英數常 時間: 09-8-6 11:51
我揀培正!
作者: 小曳人 時間: 09-8-6 12:15
原帖由 Apple011 於 09-8-6 09:44 發表 
其實小兒正是讀緊培正幼稚園, 如無意外, 都可繼續升讀培正, 但唔知好唔好試下陳守仁, 佢的英文肯定好過培正, 但培正就升中有聯繫, 另外, 我不太清楚陳守仁畢業的成績係點, 大家請再俾d意見我. 謝謝
...
試咗先~ 收先諗啦!
我自己就唔係太鍾意培正, 不過既然當初你揀咗, 就証明你鍾意啦~
作者: littlefaith 時間: 09-8-6 12:16
會揀保良局陳守仁
作者: goodmama2003 時間: 09-8-6 15:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chunyan 時間: 09-8-6 16:06
培正,德育很好.而且有直屬中學.
作者: fongyuen 時間: 09-8-6 21:02
當然會選陳守仁,個人始終對傳統學校欠信心,尤其教育當局經常有新搞作,使學生無所適從,所以如果要選不會選傳統學校。
作者: ziyi 時間: 09-8-7 00:18
我會選培正,這麼多年她在政府教育政策混亂下,一直都是中文教學,成績有目共睹
當然她可能不是最好最佳的,但仍然是brand 1,好的那一部份
作者: catcatmom 時間: 09-8-7 11:43
兩間都係好學校, 我2個好朋友4個小朋友係培小中讀,
但個family既comments差唔多, 培正比較傳統, 但小朋友對學校很有歸屬感, 如果升唔番上中學d小朋友會好唔開心.
陳守仁係保良局學校內, 是一間好free學校.
原帖由 fongyuen 於 09-8-6 21:02 發表 
當然會選陳守仁,個人始終對傳統學校欠信心,尤其教育當局經常有新搞作,使學生無所適從,所以如果要選不會選傳統學校。
作者: elizatyy 時間: 09-8-9 13:45
I prefer 陳守仁
作者: ryohga 時間: 09-8-10 11:21
小兒今年考到陳守仁, 但在中央派位前放棄了它. 別忘記陳守仁是直資而不是私校, 除非你沒有心水的津校, 否則很難選擇沒有直屬中學的陳守仁. 倒不如多考慮同級數的私校做backup吧! (如SFA, 宣道或九龍塘小學等)
原帖由 Apple011 於 09-8-6 09:44 發表 
其實小兒正是讀緊培正幼稚園, 如無意外, 都可繼續升讀培正, 但唔知好唔好試下陳守仁, 佢的英文肯定好過培正, 但培正就升中有聯繫, 另外, 我不太清楚陳守仁畢業的成績係點, 大家請再俾d意見我. 謝謝
...
作者: wynma 時間: 09-8-10 17:37
揀培正 - 老牌名校
作者: KathyKwong 時間: 09-8-12 18:43
原帖由 Apple011 於 09-8-6 09:44 發表 
其實小兒正是讀緊培正幼稚園, 如無意外, 都可繼續升讀培正, 但唔知好唔好試下陳守仁, 佢的英文肯定好過培正, 但培正就升中有聯繫, 另外, 我不太清楚陳守仁畢業的成績係點, 大家請再俾d意見我. 謝謝
...
小兒是培中的學生, 現在的培小跟以往不同了, 例如 : 英文科採用"星加坡"教學模式, 以reader教學, 培養學生閱讀興趣. 從中學習多些生字. 另中文科今年9月起小一會以普通話教學, 學校會編制教材.
作者: LittleMo 時間: 09-8-24 02:52
培正小學既英文教得唔錯, 佢雖然係傳統學校, 但教法都好有條理, 好生動, 絕對唔係只係死讀書.....(個人認為某些的基礎的學習內容不能不靠死記及背誦).....
作者: joey_lee14 時間: 09-8-24 13:53
I prefer 培正
作者: surewin 時間: 09-8-25 00:45
不相伯仲, 各有各好, 我都會兩間都報名, 收左先再選啦!
作者: Vinyny 時間: 09-8-26 10:51
agree!
原帖由 surewin 於 09-8-25 00:45 發表 
不相伯仲, 各有各好, 我都會兩間都報名, 收左先再選啦!
作者: KK1234 時間: 09-8-26 12:01
你應該考慮自己小朋友適合那種學校、或中學o如果小朋友很醒又可以吹谷,可考慮宣道等私小,target top band 1名中學o若只是普普通通,就不如留在培小。若培中不轉直資,要升上它的中學–点也不容易。
再者在培小top的學生,要轉其他top中學,亦不困難。
作者: goodmama2003 時間: 09-8-26 14:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: catcatmom 時間: 09-8-26 15:45
陳守仁收了, 要讀,無得抽, 因直資. 而培小係私校, 照理有得去政府抽, 但朋友係培幼上培小再e+讀緊培中, 當年一去抽, 學校便取消上小學的位, 教處有資料比私校, 如培幼學生一去抽(2nd round), 學校會知; 但第一round自行, 學校就唔知, 所以當年培正幼稚園部老師會問學生 , 最近爸爸媽媽有無過帶你去學校參觀呀?
當年係甘e+就唔知.但相信有部私校係唔比抽. 有d ok 如:宣小, 九龍塘, 禮賢....
原帖由 goodmama2003 於 09-8-26 14:27 發表 
陳守仁是直資, 入了陳守仁就要放棄大抽獎, 你津校沒心水嗎 ?
我是你, 如果2間都收, 會考慮培正, 又會再參加埋大抽獎. 兩全其美!
[ 本帖最後由 catcatmom 於 09-8-26 15:48 編輯 ]
作者: Png 時間: 09-8-27 00:28
1)培正雖是私小,但一旦被取錄,就要學生放棄參加大抽獎
2) 培小只會收非常少數的外來生, 而培幼的學生則全數取錄.
3) 培正是精英制的,讀不上的真會被勸退,這一定會發生在升高中時,但小學不知是否一樣.
4)陳守仁英語環境較好,但整體成績一般,升上英中比例真不算高,很多學生升上顏寶玲中學.
詳情可參考一些天書,有更詳細資料.
作者: JT2008 時間: 09-8-27 12:41
培正收外來生.好多事都要有人事關係..唔使唸...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |