教育王國
標題: 有些問題關於P.1 Profilo [打印本頁]
作者: charlotteling 時間: 09-8-5 15:51 標題: 有些問題關於P.1 Profilo
想請Profilo的內容, 要包括些什麼和怎樣排位 ?
以下是我整理中的, 是否正確,
1, Application form 應放在那裹 ?
2, Introduction 同 Personal Information 是不是只選其一, 因為內容有的相似 .
1, Index
2, 自薦信 (英文是什麼)
3, Personal Information(Letter Form)
Indroduction (表格形式)
4, Copy of Birth Certificate
5, Reference Letter
6, School Report
7, Certificate
8, Award
9, Photos
10, Art & Craft
11, Excerise (中,英,數)
Tks
作者: nb7002 時間: 09-8-6 00:02
原帖由 charlotteling 於 09-8-5 15:51 發表 
想請Profilo的內容, 要包括些什麼和怎樣排位 ?
以下是我整理中的, 是否正確,
1, Application form 應放在那裹 ?
2, Introduction 同 Personal Information 是不是只選其一, 因為內容有的相似 .
1, Index
2, ...
請問你no.6,7,8,10會俾正本還是copy 呢?
作者: charlotteling 時間: 09-8-6 10:40
一定是copy, 以上除了application form 外, 全部都是copy .
原帖由 nb7002 於 09-8-6 00:02 發表 
請問你no.6,7,8,10會俾正本還是copy 呢?
作者: wheno 時間: 09-8-7 07:07
原帖由 charlotteling 於 09-8-5 15:51 發表 
想請Profilo的內容, 要包括些什麼和怎樣排位 ?
以下是我整理中的, 是否正確,
1, Application form 應放在那裹 ?
2, Introduction 同 Personal Information 是不是只選其一, 因為內容有的相似 .
1, Index
2, ...
application form 同 portfolio 一定分開, 因為有些學校都唔收的...
我今年交了portfolio的學校, 只有一間無in... 我的format 好簡單, 重點是要突出家庭各人的優點... 學校唔會認真睇, 所以頭幾頁好重要....
1. cover (叫小朋友畫幅畫/書法) 寫個名
2. cover letter (分三段, 第一段每間學校都唔同, 主要讚學校; 第二段就講小朋友同家庭, 第三就門面話)
3. summary, (1 page, 上面是家庭info, 下面一個table list 晒小朋友achievement.
4...n 都係d cert copy, 少少相...
如果有reference letter 就放2同3之間...
作者: Era 時間: 09-8-7 10:15
我以下既都係自己既意見同經驗既咋,未必一定正確.
1, Application form 應放在那裹 ? ---要可能隨時好方便咁可以攞到出來,因為好多學校會攞來check資料.
2, Introduction 同 Personal Information 是不是只選其一, 因為內容有的相似 .---好似大人搵工既cv/resume咁一頁過,最緊要清楚易睇.
1, Index
2, 自薦信 (英文是什麼) ---即係cover letter
3, Personal Information(Letter Form)
Indroduction (表格形式) ---冇需要,學校睇左resume就夠.如果係講小朋友既性格果類,要pt form,甚至有相,清楚易睇
4, Copy of Birth Certificate
5, Reference Letter
6, School Report
7, Certificate
8, Award
9, Photos---要有重點,例如表現出同佢有好多explore既機會,千祈唔好太多
10, Art & Craft ---我會影相就算啦
11, Excerise (中,英,數)---唔重要,甚至可以話唔需要
作者: tracytang 時間: 09-8-8 14:19
原帖由 Era 於 09-8-7 10:15 發表 
我以下既都係自己既意見同經驗既咋,未必一定正確.
1, Application form 應放在那裹 ? ---要可能隨時好方便咁可以攞到出來,因為好多學校會攞來check資料.
2, Introduction 同 Personal Information 是不是只選其一, ...
11, Excerise (中,英,數)---唔重要,甚至可以話唔需要
唔明這點. 請問是指學校的excerise定校外? 如校外有上這些course, 已拿 reference letter, 是否需要放在 Profolio ?
作者: happyMummy 時間: 09-8-8 16:10
我想問是怎樣訂裝? 用釘書機/ folder?有什麼提議.
作者: cherriemama 時間: 09-8-8 23:08
我用透明10頁袋裝A4size folder, 可以放20張A4紙!
原帖由 happyMummy 於 09-8-8 16:10 發表 
我想問是怎樣訂裝? 用釘書機/ folder?有什麼提議.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |