教育王國

標題: 0712 讀k1係咪太細. [打印本頁]

作者: mikehappy    時間: 09-8-5 12:21     標題: 0712 讀k1係咪太細.

我想出年比個女讀k1..但沒有想過比佢讀n1
咁個會唔會好難適應而跟唔上..
不過幼稚園主要係學習d basic 野..
比d意見..thks
作者: kerkermui    時間: 09-8-5 12:46

得唔得, 要睇屋企平時點教, 最終都係要上過先知!
如果你無諗過讀n1, 可以照報K1, 如果收你嗰間學校有N班, 可以考慮俾小朋友早少少插班, 咁開學時就應該無問題
作者: 七點半    時間: 09-8-5 12:52

我的兒子都是07年出生...聽聞豬年出生率頗高...競爭應該都幾大...所以你不及早train她...恐怕可能會削弱競爭力...加上我有些朋友的bb都是年尾出生...他們都承認年尾出生的小朋友比起同年大一點的小朋友, 其吸收力會比較差, 學習會比較慢...雖然未必個個一樣...不過, 你要觀察自己的小朋友是不是這樣, 如果是...那就可能要考慮再下年才讓她讀書, 讓她做大b...
另外, 有一些名校11月至12月出生的小朋友是不會考慮...所以你亦應及早打算...
我的女兒有上n班...其實n班教的不只是書本知識亦有日常生活的知識...不只是basic...當然有些bb未有讀n班一樣的出色...不過, 我覺得可以的話讓小朋友讀n班都是一個不錯的選擇!!



原帖由 mikehappy 於 09-8-5 12:21 發表
我想出年比個女讀k1..但沒有想過比佢讀n1
咁個會唔會好難適應而跟唔上..
不過幼稚園主要係學習d basic 野..
比d意見..thks

作者: mikehappy    時間: 09-8-5 14:36

多謝大家意見..
我都覺豬年有好多bb出
想問多聲..如果讀n班..係咪大陪份小朋友已介片..因為現在佢都唔試坐鴨仔.. 我怕到時介唔成功...就醜怪..
作者: 七點半    時間: 09-8-5 14:42

介片問題你無需擔心…n班有姐姐跟是可以穿片片返學



原帖由 mikehappy 於 09-8-5 14:36 發表
多謝大家意見..
我都覺豬年有好多bb出
想問多聲..如果讀n班..係咪大陪份小朋友已介片..因為現在佢都唔試坐鴨仔.. 我怕到時介唔成功...就醜怪..

作者: qoo_pooh    時間: 09-8-5 14:58

其實樓主點解要俾小朋友做細女唔做大女,
你諗得通這個問題就知應該點做


原帖由 mikehappy 於 09-8-5 12:21 發表
我想出年比個女讀k1..但沒有想過比佢讀n1
咁個會唔會好難適應而跟唔上..
不過幼稚園主要係學習d basic 野..
比d意見..thks

作者: mikehappy    時間: 09-8-5 15:31

原帖由 七點半 於 09-8-5 14:42 發表
介片問題你無需擔心…n班有姐姐跟是可以穿片片返學…


咁都無咁worry.. thks
作者: mikehappy    時間: 09-8-5 15:33

原帖由 qoo_pooh 於 09-8-5 14:58 發表
其實樓主點解要俾小朋友做細女唔做大女,
你諗得通這個問題就知應該點做


因為我先生唔想佢咁早讀playgroup or n 1.. 所以我咪想佢出年入讀k1..
作者: 七點半    時間: 09-8-5 17:03

連playgroup都唔讀?? 點解呀?? 你家中有很多人嗎?? 如果不是太多人你真係要認真想一想讀n班或playgroup...



原帖由 mikehappy 於 09-8-5 15:33 發表


因為我先生唔想佢咁早讀playgroup or n 1.. 所以我咪想佢出年入讀k1..

作者: mikehappy    時間: 09-8-5 17:19

原帖由 七點半 於 09-8-5 17:03 發表
連playgroup都唔讀?? 點解呀?? 你家中有很多人嗎?? 如果不是太多人你真係要認真想一想讀n班或playgroup...

我老公話佢太細..怕會好易傳染d病...我只帶過佢去一次playgroup jar.. 佢1歲4個月到..大部分小朋友都係各有各玩..原本想大d再join playgroup..但係我c6又唔想..

平時呀囡有呀公及呀婆睇佢..佢都幾outgoing..可能又係一個原因我c6唔想咁早比佢讀書..
現在真係想比佢返n斑..怕佢不能適應讀k1.
作者: 七點半    時間: 09-8-5 17:47

其實最緊要你跟你老公有共識...既然佢堅持唔比bb返學...你就惟有辛苦d...買多d dvd or cd比佢睇...等佢學下abc先...我個女n班會教怎樣分男女...分辨男女洗手間標誌...這個是我未有預計...不過, 正如我之前講...就算沒有返n班都可以好出色...只是07年出生率比較高...怕她唔夠人爭...不過, 返學會病係真...我個女第一個月都病左一個星期...之後間唔中都睇左好幾次醫生...但係...到k1都係會容易病...所以你和你老公再商量一下啦...




原帖由 mikehappy 於 09-8-5 17:19 發表

我老公話佢太細..怕會好易傳染d病...我只帶過佢去一次playgroup jar.. 佢1歲4個月到..大部分小朋友都係各有各玩..原本想大d再join playgroup..但係我c6又唔想..

平時呀囡有呀公及呀婆睇佢..佢都幾outgoing..可能又係一個原因我c ...

作者: mikehappy    時間: 09-8-6 09:31

原帖由 七點半 於 09-8-5 17:47 發表
其實最緊要你跟你老公有共識...既然佢堅持唔比bb返學...你就惟有辛苦d...買多d dvd or cd比佢睇...等佢學下abc先...我個女n班會教怎樣分男女...分辨男女洗手間標誌...這個是我未有預計...不過, 正如我之前講...就算 ...


thks..
作者: bbkiki1991    時間: 09-8-14 01:44

我個囡係細囡12月底出世,佢都係傻下傻下咁上課ga ,好多時同學聽得明老師講乜,佢就眼光光 ,唔知做乜.
如果唔係學卷,我都比佢遲1年讀書.
我問過d做教師的朋友,佢地話大仔1定係好d,特別係幼稚園,到到小3小4佢的分別就會無咁大wo.希望佢小學後好d  la.
原帖由 mikehappy 於 09-8-5 12:21 發表
我想出年比個女讀k1..但沒有想過比佢讀n1
咁個會唔會好難適應而跟唔上..
不過幼稚園主要係學習d basic 野..
比d意見..thks





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5