教育王國

標題: 迦南,啟思定朗思??? [打印本頁]

作者: tinbb    時間: 09-8-5 11:43     標題: 迦南,啟思定朗思???

住係麗港城,附近有迦南,啟思同朗思N1選擇....請問如果想下年報其他地區出名o的既幼稚園,應該讀邊間好o的呢??
作者: funbeauty    時間: 09-8-9 02:26

反而我想比BB去麗港城返K1,我都想知迦南,啟思同朗思邊間好。例如校舍,英文程度和老師等!
請各位指教下
作者: Nocky    時間: 09-8-15 08:46

我個b返緊think n1,返咗五日,我都覺得bb進步好大.不論是開課安排及課程編排都ok. 老師好關心學生,每日放學都跟家長講返小朋友嘅情況...家長們返工都放心dd啦. 亦可能因為我報下午班,師生比例會少d,所以老師會更留意到每個學生的需要.

其實當時我自己都選擇think定係cannan,但最後都係think,因為我覺得英文如果由bb學起會好d,而think的外籍老師跟本地老師人數一樣咁多,所以每日都課都會有一節課係由外籍老師帶,我覺得咁都幾好.

希望幫到你啦~~~
作者: SKB    時間: 09-8-15 12:58

某日我响麗港城游水同其他媽媽講起,佢話Cannan好commercial,老師唔夠愛心等等,所以黎緊我都會幫BB報Think N1 (佢係08年6月B), 到K1時,應該會出返Kowloon Tong or HK side返學, N1最緊要近屋企,同埋N1太細個,自己坐校車我唔多放心,同埋唔想工人成日可以出左街。

作者: bebesoky    時間: 09-8-15 17:14

啱啱開始係迦南返N1 ,暫時唔覺得迦南好商業,而且老師同校長都好好人,每日老師有講小朋友返學情況,如有問題亦可以隨時至電學校.對我來講迦南係有啲遠,不過我堅持自己接送小朋友返學.我見囝囝好開心.迦南都有英文堂上.

有朋友返緊啓思N1 ,好似有啲貨不對辦
e.g.
* 無啦啦適應班改咗要家長陪3星期上堂
* N1 無咗英文堂(但interview時介紹學校話有的)

唔識人讀think ,俾唔到意見,想問下係唔係套校服白色加紅色架?好似見好多人讀

[ 本帖最後由 bebesoky 於 09-8-15 17:18 編輯 ]
作者: --得得B--    時間: 09-8-16 18:56

請問你個bb讀國際班定英粵班? thanks.

原帖由 Nocky 於 09-8-15 08:46 發表
我個b返緊think n1,返咗五日,我都覺得bb進步好大.不論是開課安排及課程編排都ok. 老師好關心學生,每日放學都跟家長講返小朋友嘅情況...家長們返工都放心dd啦. 亦可能因為我報下午班,師生比例會少d,所以老師會更留意 ...

作者: 我係女仔    時間: 09-8-17 01:40

think n1中英文班半日幾多錢學費?
作者: ILBC    時間: 09-8-17 14:05

Think (Laguna City) N1 only has Eng/Can class.

原帖由 --得得B-- 於 16/8/2009 18:56 發表
請問你個bb讀國際班定英粵班? thanks.

作者: ILBC    時間: 09-8-17 14:06

$3200/month
原帖由 我係女仔 於 17/8/2009 01:40 發表
think n1中英文班半日幾多錢學費?

作者: tinbb    時間: 09-8-17 17:07

多謝大家o既回覆,請問朗思難考入嗎?
作者: ballballpen    時間: 09-8-17 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vicky_cheun    時間: 09-8-18 21:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whl    時間: 09-8-20 22:11

原帖由 bebesoky 於 09-8-15 17:14 發表
啱啱開始係迦南返N1 ,暫時唔覺得迦南好商業,而且老師同校長都好好人,每日老師有講小朋友返學情況,如有問題亦可以隨時至電學校.對我來講迦南係有啲遠,不過我堅持自己接送小朋友返學.我見囝囝好開心.迦南都有英文堂上.

有朋友 ...

我小朋友都係迦南返N1 佢係下午班橙組,你小朋友呢?
作者: bebesoky    時間: 09-8-21 18:12

我係迦南上午班的呀
作者: jk媽    時間: 09-8-27 10:16

小兒是美孚think出品, N1及K1是返主流班, K2及K3是返全日國際班, 英文課程很好, net的英文及普通話老師, 小朋友勁喜歡上學, 無壓力, 如升讀英文小學絕對無問題.  但學費頗貴, $5,400 X 11個月, 再加1個月左右的雜貴. 希望以上資料可幫到你們.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5