教育王國

標題: 我屬東區那個校網?? [打印本頁]

作者: paltiBB    時間: 09-7-31 12:09     標題: 我屬東區那個校網??

東區校網14網 & 16網, 但我想知我住北角屬那個網?? 係咪選番自已居住的校網會較易入??
作者: kikiboy    時間: 09-7-31 12:15

北角---14
作者: kikiboy    時間: 09-7-31 12:23

下面有個topic 係討論14網揀小一嘅, 你加入去睇吓/討論吓啦.
作者: candy_kent    時間: 09-7-31 15:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5