教育王國
標題: 請問做portfolio需要校長推薦信嗎? [打印本頁]
作者: mamacartier 時間: 09-7-30 18:00 標題: 請問做portfolio需要校長推薦信嗎?
我問過亞仔校長,她說只可寫一封推薦信,仲要係寫明比邊間學校,如果我想考幾間,咁樣咪連影印封信都唔可以,咁點算好呀?
有無媽媽可以分享下,唔該晒 !!!
作者: joewan922 時間: 09-7-30 22:21
不用擔心,小兒的幼稚園亦只寫一封推薦信,最緊要影印好成積表及狀,若有在補習社學其他活動,亦可要求補習社寫推薦信。小兒扣了三間小學的門都獲面試,最後亦入了心儀學校。祝好運!
作者: mamacartier 時間: 09-7-31 09:35
原帖由 joewan922 於 09-7-30 22:21 發表 
不用擔心,小兒的幼稚園亦只寫一封推薦信,最緊要影印好成積表及狀,若有在補習社學其他活動,亦可要求補習社寫推薦信。小兒扣了三間小學的門都獲面試,最後亦入了心儀學校。祝好運! ...
Dear joewan,
多謝你 的回覆,那是不是只有一份portfolio給某間特定小學才有校長推薦信,而想再考其他小學的portfolio就不會附上校長推薦信,是嗎? 不好意思,我真係很多野都唔識 !!!
唔好意思,我仲想問,現階段考直資或私小,要附上portfolio 嗎? 或只需交申請表便可以 ? 在此,先多謝你的分享 !!!
Many thanks !!!
作者: mamacartier 時間: 09-7-31 09:39
Dear joewan,
剛才掛住問你問題,唔記得恭喜你小朋友考到心儀小學,恭喜晒呀 !!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |