教育王國

標題: 應選擇which 小學?? [打印本頁]

作者: momotam168    時間: 09-7-30 16:58     標題: 應選擇which 小學??

想問問呢3間小學邊間好d呢?
因我姪仔本身在canosa讀小一, 因成績不太好兼且好像跟不上了...他的父母已發信去幾間學校要求收我姪仔重讀小一, 以下3間都已經覆左收他...但不清楚邊間教好...

麻煩各位幫忙一下... :loveliness:

嘉道里爵士學校
佛教中華康山學校
東華三院李賜豪小學
作者: parentslove    時間: 09-7-30 17:31

Which Canosan's school?
作者: 已刪除用戶    時間: 09-7-30 17:45

嘉道里係英文學校, 好多好多印巴藉學生, 比較曳, 最衰而家停課否則你可以叫你哥哥嫂嫂去附近睇下放學

佛教中華康山學校--聽過有d唔好既野, 不過我唔太識呢間學校唔方便評論

東華三院李賜豪小學--應該一般一般, 無聽過特別好or特別差, 唔太多人揀

原帖由 momotam168 於 09-7-30 04:58 PM 發表
想問問呢3間小學邊間好d呢?
因我姪仔本身在canosa讀小一, 因成績不太好兼且好像跟不上了...他的父母已發信去幾間學校要求收我姪仔重讀小一, 以下3間都已經覆左收他...但不清楚邊間教好...
麻煩各位幫忙一下... :lov ...

作者: 臻媽    時間: 09-7-30 18:21

三間都一般

- 嘉道理係英文教學,而且印巴籍學生較多, 個人不大喜歡!!

- 彿教康山收生程況麻麻, 有殺校危機

- 李賜豪同學仔MAMA舊年去過聽講座, 都OK, 三間嚟講叫較好的一間

有無試北角循道下午校, 幾好, 活動教學, 程度循序漸進, 小一一開始唔會太難, 升中派位又幾好, 下年轉全日兼有新校舍, 而且聽講今年小一叩門不太難, 可親自打電話去(以顯誠意)吧!!!

仲有培僑(小西灣)都幾好, 直接搵校長傾, 呢個校長非常友善, 事事親力親為吧!!

最緊以上兩間對學生包容&愛心都好足夠!!!

單是寫信唔夠誠意, 先電聯學校會好好多!!!

原帖由 momotam168 於 09-7-30 16:58 發表
想問問呢3間小學邊間好d呢?
因我姪仔本身在canosa讀小一, 因成績不太好兼且好像跟不上了...他的父母已發信去幾間學校要求收我姪仔重讀小一, 以下3間都已經覆左收他...但不清楚邊間教好...

麻煩各位幫忙一下... :lov ...

作者: momotam168    時間: 09-7-31 00:12

原帖由 Charlotte_mom 於 09-7-30 17:45 發表
嘉道里係英文學校, 好多好多印巴藉學生, 比較曳, 最衰而家停課否則你可以叫你哥哥嫂嫂去附近睇下放學

佛教中華康山學校--聽過有d唔好既野, 不過我唔太識呢間學校唔方便評論

東華三院李賜豪小學--應該一般一般, 無 ...


其實我都唔太like嘉道里...雖然我無去過, 不過話多印巴籍學生都有些少反感...

thanks
作者: momotam168    時間: 09-7-31 00:17

原帖由 臻媽 於 09-7-30 18:21 發表
三間都一般

- 嘉道理係英文教學,而且印巴籍學生較多, 個人不大喜歡!!

- 彿教康山收生程況麻麻, 有殺校危機

- 李賜豪同學仔MAMA舊年去過聽講座, 都OK, 三間嚟講叫較好的一間

有無試北角循道下午校, 幾好, 活動教 ...


咦, 佛教康山呢間莫非就係上面既朋友話聽過d唔太好既野就係會有殺校危機??? 咁大件事... 佢地話明天帶埋姪仔去考試添呀!!!

而循道我哥哥唔太喜歡在公屋村裡面喎...

小西灣果間佢地去過interview, 不過我唔知有無收, 聽佢地話地點好遠, 比較偏僻喎...

唉....
作者: 臻媽    時間: 09-7-31 09:11

學校好唔好, 唔係視乎佢喺唔喺公共屋村, 而且此校只喺健康村附近, "下午校"仲會係新校舍, 位置喺落d的北角圖書館對面, 環境幾好, 2010年正式入主新校舍&轉全日制, 其實你兄嫂有無實地考察呢??

net 14 佛教康山&陳維周都有收生不足危機, 尤其佛教康山, 兩者比較, 陳維周仲非常積極做好多工作去收生, 我都去睇過, 唔差的....而且師資好好, 你去"小學槪覽"(http://psp.proj.hkedcity.net/chi/parser.php?file=chi/district.htm&district_id=4)睇下, 我相信以呢個case, 陳維周都會收的!!! 循道下午都有機會的!!!



原帖由 momotam168 於 09-7-31 00:17 發表


咦, 佛教康山呢間莫非就係上面既朋友話聽過d唔太好既野就係會有殺校危機??? 咁大件事... 佢地話明天帶埋姪仔去考試添呀!!!

而循道我哥哥唔太喜歡在公屋村裡面喎...

小西灣果間佢地去過interview, 不過我唔知有無 ...

[ 本帖最後由 臻媽 於 09-7-31 09:15 編輯 ]
作者: 已刪除用戶    時間: 09-7-31 09:57

同意, 間學校好唔好, 唔係睇location, 我女學校隔離夠一大條舊屋村啦!
試埋小西灣漢華啦, 係新校, 幾年歷史, 不過口啤都唔錯, 我自己都打算同細仔考, 應該暫時唔算太難入
而家周圍都有校車, 小西灣都唔算遠姐, 最緊要間學校適合, 係嗎?

原帖由 臻媽 於 09-7-31 09:11 AM 發表
學校好唔好, 唔係視乎佢喺唔喺公共屋村, 而且此校只喺健康村附近, "下午校"仲會係新校舍, 位置喺落d的北角圖書館對面, 環境幾好, 2010年正式入主新校舍&轉全日制, 其實你兄嫂有無實地考察呢??

net 14 佛教康山&陳 ...

作者: momotam168    時間: 09-7-31 11:25

好呀..麻煩晒你地既資料, 我都已經同我嫂嫂講左, 叫佢去埋北角循道試試先...


thanks




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5