教育王國
標題: 校網的重要性 [打印本頁]
作者: minniez 時間: 09-7-25 10:57 標題: 校網的重要性
好多時都話幼稚園同小學有 linkage, 讀某幼稚園的話, 小朋友會有好大機會升上某小學.
但另一方面, 又話小學派位第一 round 唔理校網淨係計分, 第二 round 大抽奬就淨睇校網唔理分數.
咁小朋友入讀邊間小學, 其實主要係睇佢讀邊間幼稚園, 佢有幾多分, 定係睇校網呢?
又或者, 每間學校有幾多 % 的小一學位係留返第二 round 大抽奬?
作者: Sindy 時間: 09-7-25 21:58
原帖由 minniez 於 09-7-25 10:57 發表 
好多時都話幼稚園同小學有 linkage, 讀某幼稚園的話, 小朋友會有好大機會升上某小學.
但另一方面, 又話小學派位第一 round 唔理校網淨係計分, 第二 round 大抽奬就淨睇校網唔理分數.
咁小朋友入讀邊間小學, 其實主 ...
222....無人答
直資/私校:最主要睇小朋友能力,幼稚園都會有因素,父母亦係一個因素
津官校,第一輪......有幾分好重要因素
津官校,第二輪......校網
各校叩門階段: 小朋友能力,同學校關係,父母因素,邊間幼稚園
唔知答唔答到你問題
津官校第一二輪各佔50%(叩除留班位後)
作者: jessc 時間: 09-7-28 06:59
原帖由 Sindy 於 09-7-25 21:58 發表 
津官校第一二輪各佔50%(叩除留班位後)
其實有些舊的傳統名校(大校),第一輪可以多於50%, 因為必收生多於20%, 會用去大抽獎的名額。
叩門: 有時都要睇誠意。所以最好唔好三心兩意,第一/第二輪和叩門都同一間, 通常叩門成功機會大d
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-28 10:18
如果打算自己考小學(直資/私立), 咁讀邊間幼稚園就幾有影響, 你唸下真光st paul, 直升tim啦
而某d幼稚園出名讀得深, 英文好, 考學校又自然著數d
至於政府派位, 要去到叩門果關, 學校至有自由收生既能力, 如果想叩門, 要預早舖好條路, 呢個世界好殘酷, 唔係靠"誠意"就一定得架
原帖由 minniez 於 09-7-25 10:57 AM 發表 
好多時都話幼稚園同小學有 linkage, 讀某幼稚園的話, 小朋友會有好大機會升上某小學.
但另一方面, 又話小學派位第一 round 唔理校網淨係計分, 第二 round 大抽奬就淨睇校網唔理分數.
咁小朋友入讀邊間小學, 其實主 ...
作者: anthony010103 時間: 09-7-28 23:57
原帖由 Charlotte_mom 於 09-7-28 10:18 發表 
如果打算自己考小學(直資/私立), 咁讀邊間幼稚園就幾有影響, 你唸下真光st paul, 直升tim啦
而某d幼稚園出名讀得深, 英文好, 考學校又自然著數d
至於政府派位, 要去到叩門果關, 學校至有自由收生既能力, 如果想叩門, ...
pls chk Pm for more enquiries thx
作者: minniez 時間: 09-7-31 01:16
直資/私校係咪 100% 自己考, 唔經政府派位?
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-31 10:00
yes, 要自己留意日期, 好多都開始左簡介會了
原帖由 minniez 於 09-7-31 01:16 AM 發表 
直資/私校係咪 100% 自己考, 唔經政府派位?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |