教育王國

標題: 有無廿几三十年前在方方樂趣幼稚園讀書的媽咪請內進 [打印本頁]

作者: ffffffff    時間: 09-7-25 01:43     標題: 有無廿几三十年前在方方樂趣幼稚園讀書的媽咪請內進

以下是好耐以前,約廿几三十年前,歡樂今宵節目內,方方樂趣幼稚園學生表演唱英文歌的片段,睇吓有無媽咪,爹D認到裡面果個就係自己。http://www.youtube.com/watch?v=KqtVCcBa0Lw&feature=related
作者: MoJoJoJo    時間: 09-7-25 15:36

我係校友呀, 不過印象中冇去 EYT 表演
作者: 檜之友    時間: 09-10-19 15:42

依.....照咁睇.....方方樂趣幾十年前真係好出名喎......我問過一啲長輩....拒地話以前要好有錢先有得讀....點解現在好似唔係咁出名.....因為全英語授課幼稚園....真係...唔係咁多間有....就算係一啲專sell英文嘅幼稚園都唔係全英文授課....又話係度讀可以考劍橋英語試個啲.......但係我見個啲學校係個試入面寫同睇都好弱下//......平均得2.4個盾...都唔合格..........

原帖由 ffffffff 於 09-7-25 01:43 發表
以下是好耐以前,約廿几三十年前,歡樂今宵節目內,方方樂趣幼稚園學生表演唱英文歌的片段,睇吓有無媽咪,爹D認到裡面果個就係自己。http://www.youtube.com/watch?v=KqtVCcBa0Lw&feature=related ...

[ 本帖最後由 檜之友 於 09-10-19 15:43 編輯 ]
作者: monmonnatalie    時間: 09-10-19 15:45

yeah ... 我係校友 ! 75年出世嘅




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5