教育王國

標題: 2010-2011 升小一 (沙田91網) [打印本頁]

作者: michelle106    時間: 09-7-23 16:27     標題: 2010-2011 升小一 (沙田91網)

有無2010-2011 升小一既小朋友呀, 請問點選好
作者: leeyin    時間: 09-8-14 02:28

我都係, 得15分唔知選擇咩小學好, 又不想
太差, 要20分既呂明才, 培基等小學又難入...
作者: Namson    時間: 09-8-14 08:00

要入唯有等大抽獎博博運氣啦!

原帖由 leeyin 於 09-8-14 02:28 發表
我都係, 得15分唔知選擇咩小學好, 又不想
太差, 要20分既呂明才, 培基等小學又難入...

作者: eeec6    時間: 09-8-14 13:44

原帖由 Namson 於 09-8-14 08:00 發表
要入唯有等大抽獎博博運氣啦!


我都唔知點揀好呀, 呂小雖然有兩間, 但真係太多人想入啦,而亞女只有15分,所以而家都心大心細唔知揀唔揀好...
作者: charity    時間: 09-8-15 00:04

在第一輪, 20分揀沙呂及一呂及培基, 不一定入圍, 我知15分有機會入胡上, 也可考慮考慮 (不過它不是基督教學校).

原帖由 eeec6 於 09-8-14 13:44 發表


我都唔知點揀好呀, 呂小雖然有兩間, 但真係太多人想入啦,而亞女只有15分,所以而家都心大心細唔知揀唔揀好...

作者: petunia    時間: 09-8-15 13:13

我想請問呢,如果父母都是學校中學部的校友,但唔係小學的校友,有無分加架?
作者: DKmum    時間: 09-8-15 21:42

如果父母都是學校中學部的校友,但唔係小學的校友,無分加架!
兩間呂小都很好,各有捧塲客!
作者: tam    時間: 09-8-15 21:55

原帖由 DKmum 於 09-8-15 21:42 發表
如果父母都是學校中學部的校友,但唔係小學的校友,無分加架!
兩間呂小都很好,各有捧塲客!


無分架,一定要父或母係小學的畢業生先會有分。
作者: sachan701    時間: 09-8-16 00:27

我都想到頭痛, 只得十五分真的選擇有限.  唔知有無其他學校提供呢?
作者: DKmum    時間: 09-8-16 19:48

沙官都很好,其實沙田區真係有很多選擇。既然得15分,第1round都機會較細,不如博間自己心儀旣小學。


作者: hoikiuqq    時間: 09-8-18 00:21

請問20分入一呂, 是否仍很難? 實在太多人入讀了。
作者: 261026    時間: 09-8-18 12:59

請問沙田祟真小學ok嗎?
作者: eeec6    時間: 09-8-18 15:39

原帖由 261026 於 09-8-18 12:59 發表
請問沙田祟真小學ok嗎?


祟真都OK , 不過比我揀我會揀沙田主風多D 。因為兩間都屬禾輋村的。
作者: joeymak    時間: 09-8-20 11:03

hi, everybody
我都係得15分自己心儀培基&胡上,我知15分有機會入胡上,而 培基20分亦不一定入圍但個個興趣班老師話培基啱亞女(因活動教學)而胡上係傳統教學so在第一輪會揀培基博一博.....
請問91區仲有邊間係活動教學????
作者: leeyin    時間: 09-8-31 23:30

其實得15分, 有咩好小學選擇呢?
作者: 261026    時間: 09-9-5 12:09

15分第1ROUND選沙呂係咪等於無希望呢??
作者: bowling68    時間: 09-9-5 23:33

胡素貞下午校啦
出年搬去乙明村樂善堂陳祖澤校舍
校舍外面已掛 胡素貞收生 Banner
作者: DKmum    時間: 09-9-6 00:19

原帖由 261026 於 09-9-5 12:09 發表
15分第1ROUND選沙呂係咪等於無希望呢??


機會真係好細,因為扣除兄弟姊妺關係而入讀嘅學位後,只剩番少量學位給20分啲申請。

我的子女都在沙呂讀書,所以對情况有少許了解。
作者: kelvin_li1130    時間: 09-9-6 00:46

我都好煩,20分入朱小好(因我以前N年前畢業),但我們又想阿女讀培基....又得果15分.....唔通要大抽獎....
作者: kwankwan23    時間: 09-9-9 01:49

我都得15分,但胡素貞下午校,出年搬去乙明村樂善堂陳祖澤校舍,大家話選唔選得過呢?
作者: gladyskmchan    時間: 09-9-9 13:49

我女有20分, 會否好難入第一城呂小呢

另外, 有冇人知同一宗教既5分, 要有咩証明呢?
作者: yipsfamily    時間: 09-9-9 14:10

有20分都可以試下既~  不過要自行又選佢,統一派位又選佢甲1第一志願 (甲1第二、三志願唔填)以及乙1 第一志願先可以增加機會,起碼扣門都可以增加誠意分!

DKmum: 想問下,有冇打聽過沙呂今年升中派位結果? 小道消息話今年唔係太好。。。 而沙呂既網站又好耐都冇更新(包括今年升中派位結果,以及09-10家長手冊)。。。 真係唔知想收埋到何時。。。 實在有D此地無銀既感覺。。。  另外,亦想請問一下,知否沙呂小有沒有邊日可讓家長去參觀下?

Gladys: 一呂今個星期六上午9時至12時,有簡介會,你可以打電話去問問,睇下要唔要先登記或是 walk in 就得~





原帖由 gladyskmchan 於 2009/9/9 01:49 PM 發表
我女有20分, 會否好難入第一城呂小呢

另外, 有冇人知同一宗教既5分, 要有咩証明呢?

作者: donnelgirl    時間: 09-9-9 16:34

各位媽咪會唔會考慮跨區揀聖心小學呢
作者: leeyin    時間: 09-9-11 17:15

大家覺得15分有咩好小學選擇呢??
作者: olkan    時間: 09-9-11 22:55

要有證明書, 還要你申請入讀的小學承認才可, 因為宗教背景的學校可能唔承認某D教義偏離的教會發的證書.

原帖由 gladyskmchan 於 09-9-9 13:49 發表
我女有20分, 會否好難入第一城呂小呢

另外, 有冇人知同一宗教既5分, 要有咩証明呢?

作者: 灝霖、穎琳    時間: 09-9-13 00:21     標題: 回覆 1# olkan 的文章

我都好想入沙呂.....我都係得15分...
作者: gladyskmchan    時間: 09-9-15 19:41

[quote]原帖由 olkan 於 09-9-11 22:55 發表
要有證明書, 還要你申請入讀的小學承認才可, 因為宗教背景的學校可能唔承認某D教義偏離的教會發的證書.


我問過一呂了, 有洗禮紙就可以攞到信仰分




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5