教育王國

標題: 屯門啟思好,還是屯門青山聖彼得好?? [打印本頁]

作者: bridge    時間: 09-7-21 23:26     標題: 屯門啟思好,還是屯門青山聖彼得好??

我個仔是一個很好動的小朋友,很主動,唔怕醜,直接來說是坐唔定,N班就讀一間傳統D的學校,9月才返學,我唔知效果點,但我下年會搬屋,所以,唔知屯門邊間讀K1好,其實我是喜歡啟思的作風,但聽聞青山聖彼得又唔錯,不過係咪好傳統的學校??何時才報名?請給予意見,謝!
作者: yyvonne    時間: 09-7-22 12:26

我大仔(而家11歲)以前讀啟思, 當時好好, 到我細仔(黎緊k2)時, 聽聞啟思老師流失得好快, 同埋早幾年開幾多分校, 屯門好同舊的老師都去哂做開荒牛. 我帶細仔去面試時, 已經好多老師都唔識.
跟住原本首選係 siu luen聖彼得, 但當天面試太求其, 排隊等左半個hr有多, 見都唔夠10mins. 同埋果時好多 bk mami 都話果度d人態度唔好. 所以我 in 完都好反感, 唔考慮.
跟住即刻約青山聖彼得, 個個都好 nice, 同我小朋友傾計,玩, 仲帶我周圍參觀唔怕煩. 又好details 咁同我傾番我小朋友平時日常生活及性格! 我即時決定係收就會讀.
佢而家讀得好開心, 上個月冇得返學就唔開心囉.
唔係傳統的學校, 都係活動教學. 每學期都有家長觀課日等你瞭解小朋友點上堂. 但啟思我印象中都冇觀課日.


原帖由 bridge 於 09-7-21 23:26 發表
我個仔是一個很好動的小朋友,很主動,唔怕醜,直接來說是坐唔定,N班就讀一間傳統D的學校,9月才返學,我唔知效果點,但我下年會搬屋,所以,唔知屯門邊間讀K1好,其實我是喜歡啟思的作風,但聽聞青山聖彼得又唔錯,不過係咪好傳統的學校?? ...

作者: bridge    時間: 09-7-24 23:59

謝謝你的意見,我的侄仔係讀九龍塘啟思,我之前參觀過,勁好,所以印象之中啟思唔錯,不過,聽你這樣樣說,若果一間學校的老師流失率咁高,又好似唔係幾好...
我個仔真的很活潑,沒耐性,不過就幾醒目,說話都幾得,但聽聞聖彼得很多人掙,我怕k1面試唔得.....有冇第二後備選擇??

原帖由 yyvonne 於 09-7-22 12:26 發表
我大仔(而家11歲)以前讀啟思, 當時好好, 到我細仔(黎緊k2)時, 聽聞啟思老師流失得好快, 同埋早幾年開幾多分校, 屯門好同舊的老師都去哂做開荒牛. 我帶細仔去面試時, 已經好多老師都唔識.
跟住原本首選係 siu luen聖 ...

作者: bee_yhma    時間: 09-7-27 17:13     標題: 回覆 1# bridge 的文章

My daughter just finishied N1 at Creative, she loved the school and everyday was a happy day. The teachers there is quite nice and patient.
作者: BERRYTOTO    時間: 09-7-30 13:16

屯門分兩間啟思WOW..我仔K1讀愛琴個間好GOOD WOW..D老C又好好..有咩都打黎問下~~佢好少人..所以好好..三個老C睇廿個小朋友..跟住每堂都去唔同課室玩..我去觀過課..不過我想搬個仔報左讀KV..雖然比哂學費咩都買哂..旦係我心好想個仔讀番D間..因為見佢真係開心LAW
作者: bridge    時間: 09-8-4 17:31

聽落啟思又唔錯.....希望可以收....
作者: bbkiki1991    時間: 09-8-14 01:50

哈哈!!!!你同我個case差唔多,我都係下年可能搬去屯門,都係想找間好d的幼稚園..
原帖由 bridge 於 09-7-21 23:26 發表
我個仔是一個很好動的小朋友,很主動,唔怕醜,直接來說是坐唔定,N班就讀一間傳統D的學校,9月才返學,我唔知效果點,但我下年會搬屋,所以,唔知屯門邊間讀K1好,其實我是喜歡啟思的作風,但聽聞青山聖彼得又唔錯,不過係咪好傳統的學校?? ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5