教育王國

標題: 沙田朱小...梁鉅鏐...馬安山主風...禧年...點選擇? [打印本頁]

作者: imkksm    時間: 09-7-21 03:16     標題: 沙田朱小...梁鉅鏐...馬安山主風...禧年...點選擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheukyingma    時間: 09-7-21 22:29

頭兩間同尾兩間都唔同網, 點排呀?!
作者: charity    時間: 09-7-22 00:05

要看看你的地區才可決定, 我的選擇如下:
1st choice: 馬主風 or 沙田朱小 (中學排位不錯)
2nd choice: 梁鉅鏐
我對禧年不太認識


原帖由 imkksm 於 09-7-21 03:16 發表
沙田朱小...梁鉅鏐...馬安山主風...禧年...點選擇?

想問如果4間小學點排位? 點解?

請大家比下意見, thanks!~

作者: imkksm    時間: 09-7-22 04:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: imkksm    時間: 09-7-22 04:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheukyingma    時間: 09-7-22 09:29

我只識排91網, 1. 朱小, 2. 梁鉅鏐

原帖由 imkksm 於 09-7-22 04:11 發表
如果分返開二個網去排呢? tks!

作者: km1357    時間: 09-7-22 10:19

原帖由 charity 於 09-7-22 00:05 發表
要看看你的地區才可決定, 我的選擇如下:
1st choice: 馬主風 or 沙田朱小 (中學排位不錯)
2nd choice: 梁鉅鏐
我對禧年不太認識

如果只係用今年升英中%,
梁鉅鏐 (57%)
馬主風 (55%)
沙田朱小 (48%)
作者: 米雪兒1101    時間: 09-7-22 21:57

HIHI!~我都有唸你講呢幾間學校呀!(除左朱小)
因為係我自己一個人湊個仔同近公司關係,
所以我就有留意梁鉅鏐呢間學校.
之後先再問搵呢間學校既資料,
意外地發覺呢間學校都唔錯, 而且我個仔又唔係特別叻.
所以我應該會擇梁做第一志願!

你而家個小朋友讀緊邊間呀? ...有時間大家多D上黎交流下丫! 因為我係個D唔積極媽咪, 係呢排先有用D時間去睇下, 之前都係聽下唸下ONLY, 嘻嘻!

原帖由 imkksm 於 09-7-22 04:14 發表
我有2個家庭, 所以有2個地址~
它們各屋的一半東西都是持我名字的~
我也是之前才摋來住, 所以不太了解~

作者: 米雪兒1101    時間: 09-7-22 22:00

朱小好似都OK.....係呢區都叫出名嫁.....
但點解反而得48%?

佢其實係BAND幾學校?
同埋梁鉅鏐, 馬主風, 禧年又係BAND幾學校呢?

麻煩知既媽咪幫忙解答丫, THX!!!

原帖由 km1357 於 09-7-22 10:19 發表

如果只係用今年升英中%,
梁鉅鏐 (57%)
馬主風 (55%)
沙田朱小 (48%)

作者: km1357    時間: 09-7-23 11:02

原帖由 米雪兒1101 於 09-7-22 22:00 發表
朱小好似都OK.....係呢區都叫出名嫁.....
但點解反而得48%?
佢其實係BAND幾學校?
同埋梁鉅鏐, 馬主風, 禧年又係BAND幾學校呢?
麻煩知既媽咪幫忙解答丫, THX!!!
...

小學(or 中學)要分band 我覺得無乜意義, 小學反而要睇適唔適合個小朋友. 要分band 不如先攪清自己個小朋友既強弱項同能力, 好既學校可以提升小朋友既能力同發揮興趣, 好多所謂band 1 名校成績好都只係因為d家長幫小朋友搵補習班同精心培養, 呢d小朋友去其他學校成就都係一樣.
至於校風我建議你實際參觀學校, 返學/放學時觀察下d小朋友(仲有d老師), 或者同門口d老師/校長/家長傾下, 睇下佢地係咪有愛心同有禮貌 (馬主就比我一個唔好印象).
作者: monkichi    時間: 09-7-23 13:42

原帖由 km1357 於 09-7-23 11:02 發表

... ...
至於校風我建議你實際參觀學校, 返學/放學時觀察下d小朋友(仲有d老師), 或者同門口d老師/校長/家長傾下, 睇下佢地係咪有愛心同有禮貌 (馬主就比我一個唔好印象).

km1357,
可唔以講下你o係馬主見到咩情形令到你有一個唔好印象呢?

thx.
作者: km1357    時間: 09-7-23 14:56

原帖由 monkichi 於 09-7-23 13:42 發表

km1357,
可唔以講下你o係馬主見到咩情形令到你有一個唔好印象呢?
thx.


舊年我一心想呀仔入馬主 (因為有個好朋友對仔女都係主風畢業都好乖,所以先入為主覺得佢好),之前亦參觀過馬循(校長唔掂) ,雨川(比較谷), 純陽 (呢間校長同老師都好好人, 不過同其他家長都有個concern, 學生人數比較少). 所以第一二次抽獎都放佢第一位, 不過最後都抽唔度.

到要去叩門, 由攞form, 交表, 都未見佢地d老師,校工笑過. 交表時果d人仲極之無禮貌亦唔helpful, 可以用'狗見看人低'梨形容.

到後來情況就好似今年另一個post 咁.
http://forum.edu-kingdom.com/red ... 72&goto=newpost

到去年7月中有人問我地需唔需要幫手, 仲話佢打電話比校長就一定有得interview, 不過收唔收就要睇interview, 亦有朋友話可以搵係入面教既外籍老師幫口. 不過我地一口就話唔駛, 心諗我呀仔真係入左咪要六年睇你地面色. 不過可能入面有好多有愛心既老師同校工, 只係我地唔好彩見唔到.
作者: 米雪兒1101    時間: 09-7-23 21:48

因為對學校唔係好認識, 所以唸住問band幾, 等大家易表達同等自己易明d啦
其實我都好認同你講既野, 但真係要了解一間學校係點, 我覺得都睇自己同個小朋友既彩數(即如小一派位抽獎). 一間幾好既學校, 如果遇到一個冇heart既老師, 又係死; 可能去到一間外界好似都覺得麻麻既學校, 但遇到一d好有心盡責既老師去教小朋友, 佢反而先學到知識品格. 同埋老師係咪出心會同家長溝通亦都好重要.

所以我而家都搵左d同自己理念相似, 對佢校舍, 學生都有好感而擇. 希望我今次幫個仔冇擇錯, 同希望都派到啦! 哈哈!
原帖由 km1357 於 09-7-23 11:02 發表

小學(or 中學)要分band 我覺得無乜意義, 小學反而要睇適唔適合個小朋友. 要分band 不如先攪清自己個小朋友既強弱項同能力, 好既學校可以提升小朋友既能力同發揮興趣, 好多所謂band 1 名校成績好都只係因為d家長幫小 ...

作者: km1357    時間: 09-7-24 10:16

原帖由 米雪兒1101 於 09-7-23 21:48 發表
因為對學校唔係好認識, 所以唸住問band幾, 等大家易表達同等自己易明d啦
其實我都好認同你講既野, 但真係要了解一間學校係點, 我覺得都睇自己同個小朋友既彩數(即如小一派位抽獎). 一間幾好既學校, 如果遇到 ...


我都希望你囝囝都派到間適合既好學校啦!
作者: imkksm    時間: 09-7-24 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bowling68    時間: 09-7-24 22:37

km,

升英中, 沙田朱小 (48%)
really so bad ?
作者: km1357    時間: 09-7-26 16:01

原帖由 bowling68 於 09-7-24 22:37 發表
km,
升英中, 沙田朱小 (48%)
really so bad ?


揀學校最重要係夾唔夾個小朋友.
48%又唔算'so bad'. , 油天都係得60%, 沙呂6X%.
出年開始都無好清楚英中/中中之分.
作者: leeyin    時間: 09-8-14 02:25

我小朋友都係今年升k.3, 9月就選擇小學, 到而家都未有心水, 得15分既話有咩好選擇呢?
作者: km1357    時間: 09-8-14 10:36

原帖由 leeyin 於 09-8-14 02:25 發表
我小朋友都係今年升k.3, 9月就選擇小學, 到而家都未有心水, 得15分既話有咩好選擇呢?


你心目中理想既小學係點? 你小朋友能力如何? 十五分唔算少, 最重要係知道邊間(邊類)小學適合你小朋友.
作者: shatinbb    時間: 09-8-16 23:49

其實好多名校都有咁嘅情況,你唔讀大把人排隊爭住讀,你唔認同學校嘅嘢咪轉校囉!所以家長在這些學校較冇say。至於老師方面,我就認為有不同style(有些較惡、有些較〝林〞)的老師來對付不同性格的學生也不是壞事吧!



原帖由 km1357 於 09-7-23 14:56 發表


舊年我一心想呀仔入馬主 (因為有個好朋友對仔女都係主風畢業都好乖,所以先入為主覺得佢好),之前亦參觀過馬循(校長唔掂) ,雨川(比較谷), 純陽 (呢間校長同老師都好好人, 不過同其他家長都有個concern, 學生人數比較 ...

作者: leeyin    時間: 09-8-31 23:50

我對梁鉅鏐及胡上都有意思, 不過不太熟這二間小學, 有無媽咪比到一育意見呢?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5