教育王國

標題: 李少強前景 [打印本頁]

作者: missleelee    時間: 09-7-17 12:39     標題: 李少強前景

請問藍田李少強是否區內好學校,升中是否理想.thanks
作者: dorismama    時間: 09-7-17 14:57

請問你是說李兆強嗎?

原帖由 missleelee 於 09-7-17 12:39 發表
請問藍田李少強是否區內好學校,升中是否理想.thanks

作者: missleelee    時間: 09-7-19 12:34

是德田李兆强小學
作者: dorismama    時間: 09-7-19 14:35

是會很谷的學校, 派位詳見其學校網頁啦!

原帖由 missleelee 於 09-7-19 12:34 發表
是德田李兆强小學

作者: youma    時間: 09-7-20 22:37

原帖由 missleelee 於 09-7-19 12:34 發表
是德田李兆强小學


勁谷, 但升中派位幾好.
作者: HIN2003    時間: 09-7-21 12:56

原帖由 youma 於 09-7-20 22:37 發表


勁谷, 但升中派位幾好.http://ads.baby-kingdom.com/www/delivery/avw.php?zoneid=61&cb=12345607&n=ab5c875f


但聖言係唔係要搬?
如果係男仔, 我會出九龍城網.
作者: dorismama    時間: 09-7-21 17:14

聖言會留在觀塘網, 聖言老師說的!
咁女仔呢?
原帖由 HIN2003 於 09-7-21 12:56 發表


但聖言係唔係要搬?
如果係男仔, 我會出九龍城網.

作者: HIN2003    時間: 09-7-21 17:49

原帖由 dorismama 於 09-7-21 17:14 發表
聖言會留在觀塘網, 聖言老師說的!
咁女仔呢?


雖然係觀塘, 但都要搭車.
我的意思是觀塘BAND 1 中學已經少, 如住藍田諗住近近地都有間聖言做目標. 但而家又要搬.
我覺得男仔應該獨立D. 出去見識吓.
女仔(住藍田的話 ) 梗係聖保祿啦.
作者: missleelee    時間: 09-7-22 13:32     標題: 德田李兆強(新校)是否活動教學

德田李兆強(新校)是否活動教學,及功課是否很多,校風如何,多謝回覆
作者: missleelee    時間: 09-7-22 13:34     標題: 德田李兆強(新校)是否活動教學

德田李兆強(新校)是否活動教學,及功課是否很多,校風如何,多謝回覆
作者: ICU    時間: 09-7-23 11:12

英主小學




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5