教育王國
標題: 李少強前景 [打印本頁]
作者: missleelee 時間: 09-7-17 12:39 標題: 李少強前景
請問藍田李少強是否區內好學校,升中是否理想.thanks
作者: dorismama 時間: 09-7-17 14:57
請問你是說李兆強嗎?
原帖由 missleelee 於 09-7-17 12:39 發表 
請問藍田李少強是否區內好學校,升中是否理想.thanks
作者: missleelee 時間: 09-7-19 12:34
是德田李兆强小學
作者: dorismama 時間: 09-7-19 14:35
是會很谷的學校, 派位詳見其學校網頁啦!
原帖由 missleelee 於 09-7-19 12:34 發表 
是德田李兆强小學
作者: youma 時間: 09-7-20 22:37
原帖由 missleelee 於 09-7-19 12:34 發表 
是德田李兆强小學
勁谷, 但升中派位幾好.
作者: HIN2003 時間: 09-7-21 12:56
但聖言係唔係要搬?
如果係男仔, 我會出九龍城網.
作者: dorismama 時間: 09-7-21 17:14
聖言會留在觀塘網, 聖言老師說的!
咁女仔呢?
原帖由 HIN2003 於 09-7-21 12:56 發表 
但聖言係唔係要搬?
如果係男仔, 我會出九龍城網.
作者: HIN2003 時間: 09-7-21 17:49
原帖由 dorismama 於 09-7-21 17:14 發表 
聖言會留在觀塘網, 聖言老師說的!
咁女仔呢?
雖然係觀塘, 但都要搭車.
我的意思是觀塘BAND 1 中學已經少, 如住藍田諗住近近地都有間聖言做目標. 但而家又要搬.
我覺得男仔應該獨立D. 出去見識吓.
女仔(住藍田的話 ) 梗係聖保祿啦.
作者: missleelee 時間: 09-7-22 13:32 標題: 德田李兆強(新校)是否活動教學
德田李兆強(新校)是否活動教學,及功課是否很多,校風如何,多謝回覆
作者: missleelee 時間: 09-7-22 13:34 標題: 德田李兆強(新校)是否活動教學
德田李兆強(新校)是否活動教學,及功課是否很多,校風如何,多謝回覆
作者: ICU 時間: 09-7-23 11:12
英主小學
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |