教育王國
標題: 入幼兒班是否一定要有身體健康証明書? [打印本頁]
作者: fanny4 時間: 09-7-15 10:20 標題: 入幼兒班是否一定要有身體健康証明書?
朋友的兒子申請全日 N1要有醫生簽的身體健康証明書,是否每間幼兒班都要有醫生簽的証明書? 需不需要詳細檢查?
大約要收多少錢?thx!
作者: kerkermui 時間: 09-7-15 10:44
以我所知~ 應該間間都要!
至於医生收幾錢, 個個唔同, 你睇開医生俾佢填都得!
我上次嗰張.. 帶埋個仔見幫佢打針嗰個医生朋友
問我兩句就自己填好~ 都唔駛做咩檢查嘅~
作者: jessiejy 時間: 09-7-15 15:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: josephinet 時間: 09-7-15 17:14
我阿女個間幼稚園比了個E生資料我,校長話去這個E生填比較好,我想問下係未一定要學校指定的E生呢?
作者: lro14sheung 時間: 09-7-20 16:50
呀女上k1間幼兒中心要身體健康証明書 - 仲要驗埋大小便...
n1都是叫e生自己填哂佢...今次要驗野實要比錢啦
作者: KIKIFUNNY 時間: 09-8-26 15:56
hihi
我個女今年 讀 N1 間學校都要佢驗 大 / 小便.. 可能今年有個H1N1 啦 .. 多左好多菌....咪要 0的 小朋友驗泥様驗過樣.. 但其實都可以講好O既 ..比O的 Mummy 小許信心卦.. 不過o的text 過程好間單 ..可以用小許留泥形容.. 咁就成為 $230 蚊 .. 有冇用.. um.. 真係... .
作者: 七點半 時間: 09-8-26 17:17
咁得意有指定醫生?? 其實應該找自己睇開的醫生填...他不是最清楚嗎?? 如果熟絡的話真係會收平d或者唔收錢...你問清楚學校是否一定要比指定醫生??
原帖由 josephinet 於 09-7-15 17:14 發表 
我阿女個間幼稚園比了個E生資料我,校長話去這個E生填比較好,我想問下係未一定要學校指定的E生呢?
作者: lro14sheung 時間: 09-8-26 17:55
不是要指定的e生...如有睇開的e生都可叫佢填架...
但如果要驗大少便的話, 通常都要比錢架啦..
我呀女個e生又無化驗室, 要出去驗唔知要幾多錢咪去學校嗰間囉...
作者: heiheigirl 時間: 09-8-27 15:20
我囡囡報左2間都收左
2間都是健康証明 ~ 有form比醫生填架
我自己家庭醫生就話 近排有睇過就免費填
所以我們唔使比錢填
另外一間就提供埋醫務所比我們攞form去填
亦都是免費 ~ 可能間幼兒院包埋
作者: sukilan 時間: 09-8-28 12:58
我帶阿囝去打針,順便比醫生填埋,無另外o既收費
作者: chongtingmama 時間: 09-8-28 13:58
現在好多幼稚園都要交健康証明, 如果有家庭醫生可以比佢填嫁, 多數唔收任何費用, 但唔會即刻比你!
作者: 超正龍吐珠 時間: 09-8-28 15:15
我亞仔都要這個, 130元.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |