教育王國
標題: 康傑(青衣),學之園(大角咀)邊間好呢??? [打印本頁]
作者: 小BB爸爸 時間: 09-7-15 03:12 標題: 康傑(青衣),學之園(大角咀)邊間好呢???
兩間都是下午班, 大家請比d意見.
作者: 07090610 時間: 09-7-15 14:32
其實好睇你自己鍾意邊間,每間KG都有佢哋既優點,最重要係睇吓間KG既教學理念你認為適唔適合你個小朋友,另外,學校環境你覺得可唔可以接受。我自己就覺得Good Health 好好、老師同嬸嬸都唔錯,佢哋既活動教學令到囡囡係學校都學到好多嘢,每日返學都好開心。由去年8月到而家,我覺得囡囡都有好大進步。
原帖由 小BB爸爸 於 09-7-15 03:12 發表 
兩間都是下午班, 大家請比d意見.
作者: 07090610 時間: 09-7-15 14:34
其實好睇你自己鍾意邊間,每間KG都有佢哋既優點,最重要係睇吓間KG既教學理念你認為適唔適合你個小朋友,另外,學校環境你覺得可唔可以接受。我自己就覺得Good Health 好好、老師同嬸嬸都唔錯,佢哋既活動教學令到囡囡係學校都學到好多嘢,每日返學都好開心。由去年8月到而家,我覺得囡囡都有好大進步。
原帖由 小BB爸爸 於 09-7-15 03:12 發表 
兩間都是下午班, 大家請比d意見.
作者: elmolly 時間: 09-7-15 14:44
我未去過康傑, 不過好鍾意凱帆LH, 地方好大好乾淨, 老師好caring同好留意小朋友
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |