教育王國

標題: 康傑(青衣),學之園(大角咀)邊間好呢??? [打印本頁]

作者: 小BB爸爸    時間: 09-7-15 03:12     標題: 康傑(青衣),學之園(大角咀)邊間好呢???

兩間都是下午班, 大家請比d意見.
作者: 07090610    時間: 09-7-15 14:32

其實好睇你自己鍾意邊間,每間KG都有佢哋既優點,最重要係睇吓間KG既教學理念你認為適唔適合你個小朋友,另外,學校環境你覺得可唔可以接受。我自己就覺得Good Health 好好、老師同嬸嬸都唔錯,佢哋既活動教學令到囡囡係學校都學到好多嘢,每日返學都好開心。由去年8月到而家,我覺得囡囡都有好大進步。

原帖由 小BB爸爸 於 09-7-15 03:12 發表
兩間都是下午班, 大家請比d意見.

作者: 07090610    時間: 09-7-15 14:34

其實好睇你自己鍾意邊間,每間KG都有佢哋既優點,最重要係睇吓間KG既教學理念你認為適唔適合你個小朋友,另外,學校環境你覺得可唔可以接受。我自己就覺得Good Health 好好、老師同嬸嬸都唔錯,佢哋既活動教學令到囡囡係學校都學到好多嘢,每日返學都好開心。由去年8月到而家,我覺得囡囡都有好大進步。

原帖由 小BB爸爸 於 09-7-15 03:12 發表
兩間都是下午班, 大家請比d意見.

作者: elmolly    時間: 09-7-15 14:44

我未去過康傑, 不過好鍾意凱帆LH, 地方好大好乾淨, 老師好caring同好留意小朋友




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5