教育王國

標題: 優異獎,進步獎& 服務獎嘅英文係點寫啊? 謝謝 [打印本頁]

作者: milka    時間: 09-7-10 17:42     標題: 優異獎,進步獎& 服務獎嘅英文係點寫啊? 謝謝

要用來寫在CV 上! 謝謝幫忙:)
作者: sheepiedad    時間: 09-7-10 19:50

優異獎 - Merit
進步獎 - Progress Award
服務獎 - Service Award

Cheers

原帖由 milka 於 09-7-10 17:42 發表
要用來寫在CV 上! 謝謝幫忙:)

作者: milka    時間: 09-7-10 20:29

衷心謝謝!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5