教育王國
標題: 優異獎,進步獎& 服務獎嘅英文係點寫啊? 謝謝 [打印本頁]
作者: milka 時間: 09-7-10 17:42 標題: 優異獎,進步獎& 服務獎嘅英文係點寫啊? 謝謝
要用來寫在CV 上! 謝謝幫忙:)
作者: sheepiedad 時間: 09-7-10 19:50
優異獎 - Merit
進步獎 - Progress Award
服務獎 - Service Award
Cheers
原帖由 milka 於 09-7-10 17:42 發表 
要用來寫在CV 上! 謝謝幫忙:)
作者: milka 時間: 09-7-10 20:29
衷心謝謝!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |