教育王國
標題: 天神面試 [打印本頁]
作者: Bee_168 時間: 09-7-9 20:09 標題: 天神面試
有冇人知道天神面試考d乜呀?
作者: Crabtree 時間: 09-7-9 20:13
你幾時收到電話通知面試呢?
原帖由 Bee_168 於 09-7-9 20:09 發表 
有冇人知道天神面試考d乜呀?
作者: ang_chiu 時間: 09-7-9 21:48
我是昨天下午的
作者: idachan 時間: 09-7-9 22:45
Crabtree,
你有無收到信或電話呀??
原帖由 Crabtree 於 09-7-9 20:13 發表 
你幾時收到電話通知面試呢?
作者: Crabtree 時間: 09-7-10 10:42
No ah, how about u?
原帖由 idachan 於 09-7-9 22:45 發表 
Crabtree,
你有無收到信或電話呀??
作者: idachan 時間: 09-7-10 21:11
我收到信,但相信最少也有60人見,真是機會率好微
原帖由 Crabtree 於 09-7-10 10:42 發表 
No ah, how about u?
作者: sunsunmimiqq 時間: 09-7-11 00:34
我個no. 係114, 吾知係吾係第114個呢?
作者: hellotung 時間: 09-7-11 11:51
我昨天都收到信有得in啦,我仲以為連in的機會都無.
作者: Bee_168 時間: 09-7-11 18:45
我都係前日收到信
作者: Bee_168 時間: 09-7-11 18:48
咁多人爭個几個位,唯有祝大家好運啦
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |