教育王國

標題: 天神面試 [打印本頁]

作者: Bee_168    時間: 09-7-9 20:09     標題: 天神面試

有冇人知道天神面試考d乜呀?
作者: Crabtree    時間: 09-7-9 20:13

你幾時收到電話通知面試呢?

原帖由 Bee_168 於 09-7-9 20:09 發表
有冇人知道天神面試考d乜呀?

作者: ang_chiu    時間: 09-7-9 21:48

我是昨天下午的
作者: idachan    時間: 09-7-9 22:45

Crabtree,
你有無收到信或電話呀??

原帖由 Crabtree 於 09-7-9 20:13 發表
你幾時收到電話通知面試呢?

作者: Crabtree    時間: 09-7-10 10:42

No ah, how about u?

原帖由 idachan 於 09-7-9 22:45 發表
Crabtree,
你有無收到信或電話呀??

作者: idachan    時間: 09-7-10 21:11

我收到信,但相信最少也有60人見,真是機會率好微

原帖由 Crabtree 於 09-7-10 10:42 發表
No ah, how about u?

作者: sunsunmimiqq    時間: 09-7-11 00:34

我個no. 係114, 吾知係吾係第114個呢?
作者: hellotung    時間: 09-7-11 11:51

我昨天都收到信有得in啦,我仲以為連in的機會都無.
作者: Bee_168    時間: 09-7-11 18:45

我都係前日收到信
作者: Bee_168    時間: 09-7-11 18:48

咁多人爭個几個位,唯有祝大家好運啦




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5