教育王國
標題: SKH仁立與循道比較 [打印本頁]
作者: Crabtree 時間: 09-7-9 16:55 標題: SKH仁立與循道比較
各位請幫忙, 兩間都收了囡囡, 但其實兩間距家路程一樣, 但輪日後升中及學校其他教學等, 邊間好啲呢?
作者: video_ming 時間: 09-7-9 18:56
Crabtree
恭喜你的囡囡.循道是你想的學校.
原帖由 Crabtree 於 09-7-9 16:55 發表 
各位請幫忙, 兩間都收了囡囡, 但其實兩間距家路程一樣, 但輪日後升中及學校其他教學等, 邊間好啲呢?
作者: stellat 時間: 09-7-9 21:44
原帖由 Crabtree 於 09-7-9 16:55 發表 
各位請幫忙, 兩間都收了囡囡, 但其實兩間距家路程一樣, 但輪日後升中及學校其他教學等, 邊間好啲呢?
請問你是否循道教友? 有教會推薦信嗎? 我收唔到電話....,我估應該無機會.....,我記得份叩門form寫住上午班已full.只有下午位,但你能叩到上午班,你囡囡真係好叻呀..!
作者: Crabtree 時間: 09-7-9 22:11
stellat,
你收唔到電話唔代表唔收, 因為我都係叩下午校(面試信上寫上午無位), 故此學校安排了囡囡讀上午校, 但就問我有無問題, 所以我才收到電話, 正常係應該無電話架(我估).
我不是校友, 亦無宗教, 我囡能有幸被取錄, 係有啲好運咋. 學校話今天會寄信, 預計明天或後天會收到信, 祝你好運.
原帖由 stellat 於 09-7-9 21:44 發表 
請問你是否循道教友? 有教會推薦信嗎? 我收唔到電話....,我估應該無機會.....,我記得份叩門form寫住上午班已full.只有下午位,但你能叩到上午班,你囡囡真係好叻呀..! ...
作者: stellat 時間: 09-7-9 22:29
真係好羨慕你,你囡囡係咪都叩到仁立? 仁立都係一間好好既學校,循道個interview內容,都唔係特別著重學術,只是唔知佢想收邊一類?加上咁少位,而仁立,以我所以都要好叻先有機,所以我諗你囡囡一定好smart!
作者: WINLEG 時間: 09-7-9 23:22
羨慕死我
.
其實兩間都有直屬Band 1英中,但論中學就梗係林護勁好多la.
若果小朋友屬可以催谷及受到壓力的話,便可看高一點,揀仁立,否則可揀循道.
作者: keheul 時間: 09-7-9 23:35
仁立+林護整体成績水平都較循道好高!
不過你女兒要有心理準備因為較谷.
林護亦出了多名狀元!
我朋友的女女上年都考得好好, 自行考入了德望!
作者: Crabtree 時間: 09-7-10 00:29
Winleg,
林護其實係仁立的聯係中學, 而循道才是直屬英中. 我原本諗住循道咁耐都無消息, 已經心諗係讀仁立, 已經接受了, 但而家要認真考慮升中問題才決定到!
原帖由 WINLEG 於 09-7-9 23:22 發表 
羨慕死我
.
其實兩間都有直屬Band 1英中,但論中學就梗係林護勁好多la.
若果小朋友屬可以催谷及受到壓力的話,便可看高一點,揀仁立,否則可揀循道. ...
作者: Crabtree 時間: 09-7-10 00:39
我囡囡不是很smart那類, 但是有點幸運被取錄, 相信你們都一定會收到好消息!
原帖由 stellat 於 09-7-9 22:29 發表 
真係好羨慕你,你囡囡係咪都叩到仁立? 仁立都係一間好好既學校,循道個interview內容,都唔係特別著重學術,只是唔知佢想收邊一類?加上咁少位,而仁立,以我所以都要好叻先有機,所以我諗你囡囡一定好smart! ...
作者: bakusensei 時間: 09-7-10 10:04
Crabtree,
Cong. to your girl. :)
EDB's recently released data on F.6 admission (http://www.edb.gov.hk/FileManager/TC/Content_2374/s6-day.xls) may give u some insight on the academic level of the Methodist Colleague. You may wish to note row 168-169, column V-AG. Owing to the "14 marks" policy (i.e. secondary school has to accept all the F.5 students of its own school w/ 14 marks (in the best 6 sub in HKCEE) in the first stage), those still ve vacancies after the 1st stage indicated that they do not have sufficient F.5 students reaching 14 marks level.
I guess you should already ve the info of Lam Woo
(http://www.lamwoo.edu.hk/bulletin/pamplet/2008-09_school_booklet.pdf)
hope u find the one suitable for your girl.
[ 本帖最後由 bakusensei 於 09-7-10 10:05 編輯 ]
作者: stellat 時間: 09-7-10 18:32
Crabtree,
我好開心呀.......循道收左我個女下午班呀!
原帖由 Crabtree 於 09-7-10 00:39 發表 
我囡囡不是很smart那類, 但是有點幸運被取錄, 相信你們都一定會收到好消息!
作者: Crabtree 時間: 09-7-10 19:51
恭喜你呀!
原帖由 stellat 於 09-7-10 18:32 發表 
Crabtree,
我好開心呀.......循道收左我個女下午班呀!
作者: Crabtree 時間: 09-7-10 19:51
多謝你的資料, 我會仔細睇清楚才作決定.
作者: sistar 時間: 09-7-10 22:37
Crabtree/stellat,
請問你女IN完有冇再叫家長入去IN呢.因有同學仔見到有叫家長IN,係咪咁叫家長IN先收呢. 你地有冇選此校呢.因同學仔仍未收到信,THANKS!
作者: sistar 時間: 09-7-10 22:39
有冇再電話通知呢?
作者: stellat 時間: 09-7-10 22:53
sistar,
我地無in家長呀,原來有d要in家長嗎?我派位無選此校,更沒有宗教和人事,只是叩門,我估可能有些運氣和眼緣啩?
原帖由 sistar 於 09-7-10 22:37 發表 
Crabtree/stellat,
請問你女IN完有冇再叫家長入去IN呢.因有同學仔見到有叫家長IN,係咪咁叫家長IN先收呢. 你地有冇選此校呢.因同學仔仍未收到信,THANKS!
作者: sistar 時間: 09-7-10 23:11
stellat,
今天阿仔畢業典禮。同學仔話有見到有IN家長。咁有冇電話通知定係收信。同學仔第一志願選佢的。
作者: Crabtree 時間: 09-7-11 17:48
sistar,
我都係IN完囡囡, 老師係課室門口同我講14號前收信, 咁我順便問多一兩句咋, 都係無IN家長架. 我自行及大抽獎都有選它. 應該係收信通知架.
原帖由 sistar 於 09-7-10 23:11 發表 
stellat,
今天阿仔畢業典禮。同學仔話有見到有IN家長。咁有冇電話通知定係收信。同學仔第一志願選佢的。
作者: stellat 時間: 09-7-11 18:13
HI sistar,
我係收信既,內容係已取錄為下午校,16/7註冊.由於內文並沒有提及小女的名字,或許我又有些難以相信....,所以今早致電學校confirm下,我問學校是否已取錄小女,會唔會入錯信封? 因內文沒有小女名字,她笑我....(善意的),還說她是很小心處理的,不會有錯.最後她都有問我女兒的名字,她一秒都不用,就已經答了我是真的取錄....,究竟係我女兒的姓氏比較少有還是收既學生真係好少,所以記得,咁就真係唔知!
原帖由 sistar 於 09-7-10 23:11 發表 
stellat,
今天阿仔畢業典禮。同學仔話有見到有IN家長。咁有冇電話通知定係收信。同學仔第一志願選佢的。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |