教育王國
標題: 急問佐敦去深水埗(旅港開平) [打印本頁]
作者: ponysee 時間: 09-7-9 12:32 標題: 急問佐敦去深水埗(旅港開平)
急問佐敦去深水涉(旅港開平)街車,學校沒校車去佐敦?
thanks!
作者: j63 時間: 09-7-9 13:49
搭地鐵,長沙灣站落車,再步行大約三分鐘,好方便喎。
作者: Crabtree 時間: 09-7-9 15:15
U can take 6C KMB bus.
作者: ponysee 時間: 09-7-10 02:34
我想揾保母車
作者: yenwong965 時間: 09-7-10 10:40
致電校車96564878葉姑娘問吓
作者: ponysee 時間: 09-7-11 01:34
原帖由 yenwong965 於 09-7-10 10:40 發表 
致電校車96564878葉姑娘問吓
thanks!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |