教育王國
標題: 大家是怎樣處理安排這重要的第一步的? [打印本頁]
作者: acmc 時間: 09-7-9 02:18 標題: 大家是怎樣處理安排這重要的第一步的?
我見有些小學可以經綱上遞交申請表, 咁份profolio應該何時才交去, 會唔會連申請表都應該親自遞交, 被約見機會才會大些呢 ? 想請教大家是怎樣處理安排這重要的第一步的?
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-9 09:19
好少學校連first in都唔俾的
我自己就連application一齊交, 當然交之前要check清楚學校要求啦, 而家有d家長攪得太誇張, 所以學校都限制左可交文件既數量
至於學校睇唔睇, 就係另一件事喇.........我有聽過一個校長講, second in之前會望一望, 睇下成績呀, 家庭配合呀咁lor(反而唔係睇課外活動果d, 不過我相信每間學校有唔同focus既)
原帖由 acmc 於 09-7-9 02:18 AM 發表 
我見有些小學可以經綱上遞交申請表, 咁份profolio應該何時才交去, 會唔會連申請表都應該親自遞交, 被約見機會才會大些呢 ? 想請教大家是怎樣處理安排這重要的第一步的? ...
作者: candy_kent 時間: 09-7-9 09:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: acmc 時間: 09-7-9 11:58
多唔多人會連profolio一起郵寄的, 你哋覺得會唔會無咁好!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |