教育王國

標題: URGENT - 荃基 VS 柴天下 [打印本頁]

作者: 已刪除用戶    時間: 09-7-8 23:23     標題: URGENT - 荃基 VS 柴天下

今日收到荃基電話收囡囡,想問荃基好 D 定柴天下好 D,因我聽朝要去荃基註冊啦!
作者: jcctiu    時間: 09-7-9 00:06

荃基,成績和派位都好一些.
作者: 已刪除用戶    時間: 09-7-9 00:14

原帖由 jcctiu 於 09-7-9 00:06 發表
荃基,成績和派位都好一些.


請問多唔多新移民?
作者: jcctiu    時間: 09-7-9 00:38

新移民比較喜歡選交通方便的市中心小學,這兩間學校對他們來說都不算太方便,所以應該不會太多.
作者: 已刪除用戶    時間: 09-7-9 00:52

原帖由 jcctiu 於 09-7-9 00:38 發表
新移民比較喜歡選交通方便的市中心小學,這兩間學校對他們來說都不算太方便,所以應該不會太多.


我識有 D 真係唔捨得畀校車費同午餐費 ..... 走晒去潮州讀
作者: moomin-bb    時間: 09-7-9 08:58

我見佢書簿費同補充都有好多要買!

原帖由 miriam 於 09-7-9 00:52 發表


我識有 D 真係唔捨得畀校車費同午餐費 ..... 走晒去潮州讀





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5