教育王國
標題: URGENT - 荃基 VS 柴天下 [打印本頁]
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-8 23:23 標題: URGENT - 荃基 VS 柴天下
今日收到荃基電話收囡囡,想問荃基好 D 定柴天下好 D,因我聽朝要去荃基註冊啦!
作者: jcctiu 時間: 09-7-9 00:06
荃基,成績和派位都好一些.
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-9 00:14
原帖由 jcctiu 於 09-7-9 00:06 發表 
荃基,成績和派位都好一些.
請問多唔多新移民?
作者: jcctiu 時間: 09-7-9 00:38
新移民比較喜歡選交通方便的市中心小學,這兩間學校對他們來說都不算太方便,所以應該不會太多.
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-9 00:52
原帖由 jcctiu 於 09-7-9 00:38 發表 
新移民比較喜歡選交通方便的市中心小學,這兩間學校對他們來說都不算太方便,所以應該不會太多.
我識有 D 真係唔捨得畀校車費同午餐費 ..... 走晒去潮州讀
作者: moomin-bb 時間: 09-7-9 08:58
我見佢書簿費同補充都有好多要買!
原帖由 miriam 於 09-7-9 00:52 發表 
我識有 D 真係唔捨得畀校車費同午餐費 ..... 走晒去潮州讀
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |