教育王國
標題: 停課咁耐, 終於頂唔順, 俾仔仔返學了 [打印本頁]
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-8 09:56 標題: 停課咁耐, 終於頂唔順, 俾仔仔返學了
我仔返既係全日制nursery, 每年暑假只係8月尾有十幾日, 即係差唔多all year round都有學返
停課以黎, 我仔日日o係屋企無所事事, 訓醒就睇電視, 睇到悶就搵野攪, 太無聊了, 我地都覺得佢越黎越曳
早2日, 因為一d原因返學校, 見到原來好多小朋友都返左學, 大家都話小朋友o係屋企好無聊, 同埋無枉管越黎越曳 (有部分真係屋企無人湊)
於是尋日開始, 我又俾佢返學了, 暫時返半日先(因為佢未ready
), 下星期可能考慮返全日
作者: Gremlin 時間: 09-7-8 11:00
yesi... 停課2 weeks 我都俾my girl back to school (she's taking N1 class),cox she's got nothing to do... feel really boring! even 脾氣都差咗... 返咗學後就好好多咯.聽話咗
作者: lro14sheung 時間: 09-7-8 11:29
我呀女都是反全日的n1
停咗2weeks都已經支持不住了...呀女日日睡到10時夜晚又唔肯睡....上個星期都巳比佢反學啦...不知有幾多小朋友反學囉...
其中分別就是要蒂口罩
不過到現在都未習慣早些睡都是11時才上床...激c...
作者: lovebaby2009 時間: 09-7-9 22:19
我路過的,講兩句,其實仔女真的是給他人教會好的,小朋友返學是好的,唔會在家裡發呆,而且學校老師一定會小心照顧他們的,家長都會輕鬆啲,要支持老師,體諒老師,讚賞老師,人心肉造,老師一定會回報家長的。
原帖由 lro14sheung 於 09-7-8 11:29 發表 
我呀女都是反全日的n1
停咗2weeks都已經支持不住了...呀女日日睡到10時夜晚又唔肯睡....上個星期都巳比佢反學啦...不知有幾多小朋友反學囉...
其中分別就是要蒂口罩
不過到現在都未習慣早些睡都是11時才上床...激c. ...
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-10 15:22
我由始至終都係讚成交學費的(even之前停課)
因為我見d老師真係all year round咁付出, 我仔果間係全日制學校, 由返學, 早操, 食早餐, 上堂, lunch, 午睡, 下午茶, 延伸服務去到8pm, 所有小朋友至放晒學, 仲有其他admin野, 以至語言治療, 升小安排, 邊樣唔係老師親力親為?
真係少d心血都頂唔住, 所以我係覺得佢地好藉得尊敬的
原帖由 lovebaby2009 於 09-7-9 10:19 PM 發表 
我路過的,講兩句,其實仔女真的是給他人教會好的,小朋友返學是好的,唔會在家裡發呆,而且學校老師一定會小心照顧他們的,家長都會輕鬆啲,要支持老師,體諒老師,讚賞老師,人心肉造,老師一定會回報家長的。
...
作者: annaanna 時間: 09-7-13 10:05
我個仔果間不知所謂o既學校,唔比小朋友番學,只會安排1個星期1-2個鐘o既個別堂比佢地﹗
來回車程都唔止啦........ 真係氣頂,不過我忍
原帖由 Charlotte_mom 於 09-7-10 15:22 發表 
我由始至終都係讚成交學費的(even之前停課)
因為我見d老師真係all year round咁付出, 我仔果間係全日制學校, 由返學, 早操, 食早餐, 上堂, lunch, 午睡, 下午茶, 延伸服務去到8pm, 所有小朋友至放晒學, 仲有其他admi ...
作者: edd 時間: 09-7-13 11:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-13 14:45
你都轉啦, 而家唔quit得咩??
原帖由 annaanna 於 09-7-13 10:05 AM 發表 
我個仔果間不知所謂o既學校,唔比小朋友番學,只會安排1個星期1-2個鐘o既個別堂比佢地﹗
來回車程都唔止啦........ 真係氣頂,不過我忍
...
作者: 已刪除用戶 時間: 09-7-13 14:48
我暫時決定都係返半日, 一黎唔想老師咁大負擔 (我都係想佢唔好太hea, 有返d正常作息時間表姐), 二黎我可以lunch接佢返屋企再吃飯, 跟住返工
(停課咁耐都無點陪d小朋友, 乘機親下子
........好彩公司夠近, lunchtime又長)
原帖由 edd 於 09-7-13 11:01 AM 發表 
日日在家…我都頂唔順…
作者: jlee0930 時間: 09-7-13 19:11
我都俾阿囡返番學,因為佢個間都係全日制,停課係屋企,真係無咩好做,佢成日叫悶,返下學見下朋友仔都好。
而家佢間學校,差唔多7成小朋友都有返學。
作者: Kendis1 時間: 09-7-13 19:33
Yes, my son will be 發癲了...好彩佢就黎有得返夏季課程 (星期二.四&六), 得閒帶佢去游水...
原帖由 edd 於 09-7-13 11:01 發表 
日日在家…我都頂唔順…
作者: annaanna 時間: 09-7-15 10:25
如果連1星期1-2堂都冇埋,阿仔個心都唔知飛到去邊樹lu~~~~ 同學校玩埋呢個7月,8月上暑期班就唔駛再靠佢地喇.... 雖然佢地一d 都唔可靠:;pppp:
原帖由 Charlotte_mom 於 09-7-13 14:45 發表 
你都轉啦, 而家唔quit得咩??
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |