教育王國

標題: 請問讀兩歲全日幼兒園,可以有學費減免嗎? [打印本頁]

作者: lazioman    時間: 09-7-7 12:40     標題: 請問讀兩歲全日幼兒園,可以有學費減免嗎?

我的是3人家庭,
年收入$200000

謝謝
作者: kerkermui    時間: 09-7-7 14:15

睇咗頁首嘅
幼兒園常見問題及有用資料
第一個post未呀?
作者: Jessy    時間: 09-7-9 14:14

如你&你老公都有工作, 而每月工作小時不小於104小時, 呢個收入可以申請到一半學費減免.

原帖由 lazioman 於 09-7-7 12:40 發表
我的是3人家庭,
年收入$200000

謝謝

作者: chandy    時間: 09-7-14 09:40

原帖由 Jessy 於 09-7-9 14:14 發表
如你&你老公都有工作, 而每月工作小時不小於104小時, 呢個收入可以申請到一半學費減免.


2歲係bb班喎 唔係要開始讀N1先有咩
作者: kerkermui    時間: 09-7-14 11:25

原帖由 chandy 於 09-7-14 09:40 發表


2歲係bb班喎 唔係要開始讀N1先有咩


兩歲班=N1
作者: chandy    時間: 09-7-14 12:46

原帖由 kerkermui 於 09-7-14 11:25 發表


兩歲班=N1


hi..thx,請問你報邊間呀,有得減?

我報2歲bb班,佢地話係學前預備班,無得減免

2歲8個月先可以正式入N1
作者: kerkermui    時間: 09-7-14 15:08

原帖由 chandy 於 09-7-14 12:46 發表


hi..thx,請問你報邊間呀,有得減?

我報2歲bb班,佢地話係學前預備班,無得減免

2歲8個月先可以正式入N1


可能間間學校嘅叫法唔同
一般 兩歲班 = N1
K1 = N2
K2 = N3
K3 = N4

K1至K3有學卷 (2歲8個月起)

樓主唔係問學卷呀!
正苦係有d計劃俾d低收入家庭嘅, 不過有特別要求, e.g. 兩公婆都要在職, 呢個係類似托兒服務嘅資助~ 應該由0歲開始都有 (detail, 你去版頭有條thread有link可以搵到)
作者: CAFECAFE28    時間: 09-7-14 15:49

想問問
2歲班唔係叫  PN ??
K1 = N1 3歲
K2 = N2
K3 = N3
我有D 亂啊...
作者: kerkermui    時間: 09-7-14 16:28

原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-14 15:49 發表
想問問
2歲班唔係叫  PN ??
K1 = N1 3歲
K2 = N2
K3 = N3
我有D 亂啊...


2歲 = N1 = PN
2yr8mth = N2 = K1
3yr 8mth = N3 = K2
4yr 8mth = N4 = K3

間間學校叫法都可能有d唔同
有d叫 K1 做 nursery
K2 做低班
K3做高班

一般而言, 收學卷嗰3年叫 K1-K3
兩歲班叫 N1
作者: chandy    時間: 09-7-14 21:19

原帖由 kerkermui 於 09-7-14 16:28 發表


2歲 = N1 = PN
2yr8mth = N2 = K1
3yr 8mth = N3 = K2
4yr 8mth = N4 = K3

間間學校叫法都可能有d唔同
有d叫 K1 做 nursery
K2 做低班
K3做高班

一般而言, 收學卷嗰3年叫 K1-K3
兩歲班叫 N1 ...


多謝你詳盡講解呀,我又學多咗嘢啦..thx


作者: CAFECAFE28    時間: 09-7-15 11:16

thank you  kerkermui    明哂啦..




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5