教育王國
標題: 請問讀兩歲全日幼兒園,可以有學費減免嗎? [打印本頁]
作者: lazioman 時間: 09-7-7 12:40 標題: 請問讀兩歲全日幼兒園,可以有學費減免嗎?
我的是3人家庭,
年收入$200000
謝謝
作者: kerkermui 時間: 09-7-7 14:15
睇咗頁首嘅
幼兒園常見問題及有用資料
第一個post未呀?
作者: Jessy 時間: 09-7-9 14:14
如你&你老公都有工作, 而每月工作小時不小於104小時, 呢個收入可以申請到一半學費減免.
原帖由 lazioman 於 09-7-7 12:40 發表 
我的是3人家庭,
年收入$200000
謝謝
作者: chandy 時間: 09-7-14 09:40
原帖由 Jessy 於 09-7-9 14:14 發表 
如你&你老公都有工作, 而每月工作小時不小於104小時, 呢個收入可以申請到一半學費減免.
2歲係bb班喎
唔係要開始讀N1先有咩
作者: kerkermui 時間: 09-7-14 11:25
原帖由 chandy 於 09-7-14 09:40 發表 
2歲係bb班喎
唔係要開始讀N1先有咩
兩歲班=N1
作者: chandy 時間: 09-7-14 12:46
原帖由 kerkermui 於 09-7-14 11:25 發表 
兩歲班=N1
hi..thx,請問你報邊間呀,有得減?
我報2歲bb班,佢地話係學前預備班,無得減免
2歲8個月先可以正式入N1
作者: kerkermui 時間: 09-7-14 15:08
原帖由 chandy 於 09-7-14 12:46 發表 
hi..thx,請問你報邊間呀,有得減?
我報2歲bb班,佢地話係學前預備班,無得減免
2歲8個月先可以正式入N1
可能間間學校嘅叫法唔同
一般 兩歲班 = N1
K1 = N2
K2 = N3
K3 = N4
K1至K3有學卷 (2歲8個月起)
樓主唔係問學卷呀!
正苦係有d計劃俾d低收入家庭嘅, 不過有特別要求, e.g. 兩公婆都要在職, 呢個係類似托兒服務嘅資助~ 應該由0歲開始都有 (detail, 你去版頭有條thread有link可以搵到)
作者: CAFECAFE28 時間: 09-7-14 15:49
想問問
2歲班唔係叫 PN ??
K1 = N1 3歲
K2 = N2
K3 = N3
我有D 亂啊...
作者: kerkermui 時間: 09-7-14 16:28
原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-14 15:49 發表 
想問問
2歲班唔係叫 PN ??
K1 = N1 3歲
K2 = N2
K3 = N3
我有D 亂啊...
2歲 = N1 = PN
2yr8mth = N2 = K1
3yr 8mth = N3 = K2
4yr 8mth = N4 = K3
間間學校叫法都可能有d唔同
有d叫 K1 做 nursery
K2 做低班
K3做高班
一般而言, 收學卷嗰3年叫 K1-K3
兩歲班叫 N1
作者: chandy 時間: 09-7-14 21:19
原帖由 kerkermui 於 09-7-14 16:28 發表 
2歲 = N1 = PN
2yr8mth = N2 = K1
3yr 8mth = N3 = K2
4yr 8mth = N4 = K3
間間學校叫法都可能有d唔同
有d叫 K1 做 nursery
K2 做低班
K3做高班
一般而言, 收學卷嗰3年叫 K1-K3
兩歲班叫 N1 ...
多謝你詳盡講解呀,我又學多咗嘢啦..thx

作者: CAFECAFE28 時間: 09-7-15 11:16
thank you kerkermui 明哂啦..
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |