教育王國

標題: 沙田,馬鞍山.有無心緒幼稚園,兩歲班,分享下..? [打印本頁]

作者: sailopopo    時間: 09-7-6 23:39     標題: 沙田,馬鞍山.有無心緒幼稚園,兩歲班,分享下..?

樂基幼兒學校(駿景園)?
啟思幼稚園(帝堡城)?
合一堂單家傳紀念幼稚園?
小時候幼稚園?
有無過來人知邊間好?
有無人有心緒其他??
作者: MAMAMEEE    時間: 09-7-7 21:23

樂基幼兒學校(駿景園) 差唔多人人贊.
啟思幼稚園(帝堡城) 的口碑好差.
作者: kerkermui    時間: 09-7-7 22:09

都係嗰句~ 要睇家長要乜!
如果你要全日嘅 or 有學卷嘅, 合一堂幾好
如果你要兩文三語, 第日target讀直資, 想打好個底~ hkps係必言之選!
作者: CAFECAFE28    時間: 09-7-8 00:36

原帖由 kerkermui 於 09-7-7 22:09 發表
都係嗰句~ 要睇家長要乜!
如果你要全日嘅 or 有學卷嘅, 合一堂幾好
如果你要兩文三語, 第日target讀直資, 想打好個底~ hkps係必言之選!



請問乜野係  hkps ?? 唔該哂
作者: jswailam928    時間: 09-7-8 00:57

hkps-樂基
作者: kerkermui    時間: 09-7-8 06:54

原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-8 00:36 發表



請問乜野係  hkps ?? 唔該哂


hong kong preschool = 樂基
作者: sailopopo    時間: 09-7-8 15:51

原帖由 kerkermui 於 09-7-7 22:09 發表
都係嗰句~ 要睇家長要乜!
如果你要全日嘅 or 有學卷嘅, 合一堂幾好
如果你要兩文三語, 第日target讀直資, 想打好個底~ hkps係必言之選!

咁想問下你之前有無考慮過第二區,EG:KLN TONG?
仲有無其他值得考慮.有無學卷都無問題?
作者: kerkermui    時間: 09-7-8 18:20

原帖由 sailopopo 於 09-7-8 15:51 發表

咁想問下你之前有無考慮過第二區,EG:KLN TONG?
仲有無其他值得考慮.有無學卷都無問題?


我當初想阿仔N1讀全日, K1先出去外邊讀
所以揀咗康傑插班 (因為地方大, 活動多, 課程較深, 價錢比較上唔太貴)
點知有人提我~ 有部份開N1嘅學校, 會好難入去讀K1, 咁啱九龍塘區其中一間心儀嘅學校仲有得報名.. 就報咗~ 收埋!
所以~ 嚟緊會老遠出去讀N1~

其實~ 如果想又唔太遠又好嘅~ 報火炭hkps啦! 我嗰時人地俾埋表我都無去報呀! 其實都有少少後悔架~

有無學卷~ 睇你想唔想繼續升上去啫, 如果你一心諗住出去讀嘅, 就無乜所謂, 因為N1都無得用學卷嘅~
作者: sailopopo    時間: 09-7-9 02:03

原帖由 kerkermui 於 09-7-8 18:20 發表


我當初想阿仔N1讀全日, K1先出去外邊讀
所以揀咗康傑插班 (因為地方大, 活動多, 課程較深, 價錢比較上唔太貴)
點知有人提我~ 有部份開N1嘅學校, 會好難入去讀K1, 咁啱九龍塘區其中一間心儀嘅學校仲有得報名.. 就報 ...

你仔仔係07年幾月.而家係九龍塘區邊間?
我有個問題.就係我女係08年9月16先到兩歲.如果出去九龍塘區報N1,未必有人收,我就係諗緊,係馬鞍山讀N1,再去九龍塘區讀K1囉..
好多謝你分享,,
作者: kerkermui    時間: 09-7-9 07:24

原帖由 sailopopo 於 09-7-9 02:03 發表

你仔仔係07年幾月.而家係九龍塘區邊間?
我有個問題.就係我女係08年9月16先到兩歲.如果出去九龍塘區報N1,未必有人收,我就係諗緊,係馬鞍山讀N1,再去九龍塘區讀K1囉..
好多謝你分享,, ...


恐龍仔係0703架..
嚟緊會讀KM
作者: sailopopo    時間: 09-7-9 20:13

原帖由 kerkermui 於 09-7-9 07:24 發表


恐龍仔係0703架..
嚟緊會讀KM

Km係邊間?唔該..
作者: MAMAMEEE    時間: 09-7-12 17:21

Keen Mind 劍鳴
作者: sailopopo    時間: 09-7-13 18:04

你仔仔好叻叻.可否另外ADD你MSN/FACEBOOK傾詳情?
唔該你.
我最理想就係讀哩間.
作者: sailopopo    時間: 09-7-13 18:15

[email protected]
我msn.
作者: CAFECAFE28    時間: 09-7-13 23:40

請問 劍鳴好處係邊呢, 可否分享一下
作者: kerkermui    時間: 09-7-14 09:39

原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-13 23:40 發表
請問 劍鳴好處係邊呢, 可否分享一下


做過d research..
呢間學校課程都算深, 上小一適應上無問題, 係上傳統小學嘅好選擇, 近年好多人會將KM同St. Cat/KV比, 感覺上KM會比KV活d, 都有KV咁上下深, KM有NET, 普通話老師.. d人話St. Cat 英文好, 中文弱, KV英文弱, 中數強.. KM就平均d, 唔會偏重咗某方面
仲有老師好有愛心~係姨姨都叫得出大部份小朋友個名嘅學校~
另外, 我個人對d大工廠 (每級有600-700個學生 嘅KG)有d保留, 覺得照顧上可能無咁體貼
唯一問題係: N1未必升到上K1, 得大約70%學生會收番, 仲要好遲先通知, 所以我嚟緊都會報其他K1, 不過希望可以留响KM (如果阿仔讀得開心的話)


作者: kerkermui    時間: 09-7-14 09:44

原帖由 sailopopo 於 09-7-13 18:04 發表
你仔仔好叻叻.可否另外ADD你MSN/FACEBOOK傾詳情?
唔該你.
我最理想就係讀哩間.


多謝~


作者: MAMAMEEE    時間: 09-7-14 22:58

原帖由 kerkermui 於 09-7-8 18:20 發表


我當初想阿仔N1讀全日, K1先出去外邊讀
所以揀咗康傑插班 (因為地方大, 活動多, 課程較深, 價錢比較上唔太貴)
點知有人提我~ 有部份開N1嘅學校, 會好難入去讀K1, 咁啱九龍塘區其中一間心儀嘅學校仲有得報名.. 就報 ...


我都聽過有人話SC啲中文程序一般, 但見SC網個班讀緊的媽媽又話唔係...K1又唔知認咗幾個中文字.. K2/K3又點點..真係唔知點求證好?
作者: chloechanchan    時間: 09-7-14 23:32

我有個資深老師朋友﹐她大讚樂基幼兒學校(駿景園) 100% 好。論程度﹐論學校﹐論師資﹐論環景都係上上之選﹗



原帖由 sailopopo 於 09-7-6 23:39 發表
樂基幼兒學校(駿景園)?
啟思幼稚園(帝堡城)?
合一堂單家傳紀念幼稚園?
小時候幼稚園?
有無過來人知邊間好?
有無人有心緒其他??

作者: sailopopo    時間: 09-7-15 00:16

最怕就係好好.唔肯收我08年9月.
作者: sailopopo    時間: 09-7-15 00:19

開左學.一定要講返情況俾我地知..哈.跟進下...
好多謝你詳盡分析..
作者: monkey05    時間: 09-7-15 11:24

原帖由 sailopopo 於 09-7-15 00:16 發表
最怕就係好好.唔肯收我08年9月.



考下搏下啦.  未必唔收9 月的, 我上兩個WK 去家長會, 聽到有一個係8 月的.  佢地班數少, 所以競爭大.
作者: CAFECAFE28    時間: 09-7-15 11:27

原帖由 monkey05 於 09-7-15 11:24 發表



考下搏下啦.  未必唔收9 月的, 我上兩個WK 去家長會, 聽到有一個係8 月的.  佢地班數少, 所以競爭大.



咩"家長會" 呀.. 點樣可以參加到呀..我個囡都係 08年 9月呀..  都煩惱緊會唔會唔收呀
作者: monkey05    時間: 09-7-15 11:34

原帖由 chloechanchan 於 09-7-14 23:32 發表
我有個資深老師朋友﹐她大讚樂基幼兒學校(駿景園) 100% 好。論程度﹐論學校﹐論師資﹐論環景都係上上之選﹗



聽完你咁講, 再加上校長既講解, 我都對學校好有信心.  原先還打算去考其它K1, 我而家也打消念頭.  等仔仔一路讀上去.
作者: monkey05    時間: 09-7-15 11:38

原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-15 11:27 發表



咩"家長會" 呀.. 點樣可以參加到呀..我個囡都係 08年 9月呀..  都煩惱緊會唔會唔收呀



係學校安排左個開學前的家長會比D 學生同家長, 因仔仔9月開學N 班, 係新生, 所以學校比定D 指引家長.

唔好太擔心收唔收, 考一考, 老師都會睇表現的.
作者: kerkermui    時間: 09-7-15 12:13

原帖由 monkey05 於 09-7-15 11:34 發表



聽完你咁講, 再加上校長既講解, 我都對學校好有信心.  原先還打算去考其它K1, 我而家也打消念頭.  等仔仔一路讀上去.


俾我都唔轉啦!

作者: chloechanchan    時間: 09-7-15 12:38

我今年九月都會同小朋友報K1, 但我地打算搬番出九龍住﹐所以都唔報樂基幼稚園 (雖然知道好到極﹗)


原帖由 kerkermui 於 09-7-15 12:13 發表


俾我都唔轉啦!

作者: MAMAMEEE    時間: 09-7-15 23:08

原帖由 chloechanchan 於 09-7-14 23:32 發表
我有個資深老師朋友﹐她大讚樂基幼兒學校(駿景園) 100% 好。論程度﹐論學校﹐論師資﹐論環景都係上上之選﹗


Monkey05, Congratulations!

另外, HKPS將Montessori的理念及其教具有系統地滲入課程中, 的確不錯!

[ 本帖最後由 MAMAMEEE 於 09-7-15 23:12 編輯 ]
作者: 豆豆B媽    時間: 09-9-3 17:13

樂基有無學券 ?

家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ?
作者: kerkermui    時間: 09-9-4 09:59

原帖由 豆豆B媽 於 09-9-3 17:13 發表
樂基有無學券 ?

家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ? ...


無架!

你要明白, 唔係你想點就點, 幾完美嘅計劃都可以事與願違! 所以我建議你, 如果一定要學卷嘅, 就報住幾間會有學卷嘅N先, 出年再睇吓邊度收, 再算~ 如果心儀嘅學校本身都有N, 就算遠d都要試試, 因為K班嘅位會少過N, 要有人quit先有位, 到時就入唔到架喇!

[ 本帖最後由 kerkermui 於 09-9-4 10:50 編輯 ]
作者: monkey05    時間: 09-9-4 10:29

原帖由 豆豆B媽 於 09-9-3 17:13 發表
樂基有無學券 ?

家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ? ...




如想有學卷的, CHOICE 會少左, 但最好AIM 有埋N 的, 咁萬一第2間K1 唔收既話, 都仲有間讀開既打底.

我自己覺得可由N-K3同一間, 對小朋友學習上會好D, 但都好多人會N同K 都唔同校, 無野既, 睇下你小朋友既適應力啦.
作者: 豆豆B媽    時間: 09-11-4 16:02

謝謝..
想問下 有無聽過 合一堂單家傳紀念幼稚園好唔好 ?
我無朋友讀呢間呀. 又唔多覺有人講




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5