教育王國

標題: 聖保祿糼稚園orSt. Cat? [打印本頁]

作者: BB0407    時間: 09-7-2 14:06     標題: 聖保祿糼稚園orSt. Cat?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kerkermui    時間: 09-7-2 14:40

答案好簡單~ 你想唔想讀St. Paul小學?
作者: Kendis1    時間: 09-7-2 16:18

嘩~兩間都好好喎!

如果俾我為小兒揀...我會視乎邊間較近, 學費也是其次, 因為兩者相差成九里遠. 如果係自己揸車, 遠d都無所謂; 相反, 如果係搭校車既話, 小孩會好辛苦架....

原帖由 BB0407 於 09-7-2 14:06 發表
請問聖保祿糼稚園orSt. Cat,你會選邊間﹕

st cat

程度好似好些,教出來啲小朋友都好smart。英文同普通話都好好。活動性教學。但無學劵 (學費$3,300)。無聯繫小學。聖保祿
傳統糼稚園。程度好似不太 ...

作者: BB0407    時間: 09-7-2 16:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ML_Ngan    時間: 09-7-2 16:30

In my opinion, I will choose St Paul's because I like my daughter to study this school until secondary.
作者: bonnie_chan    時間: 09-7-2 17:01

BB0407

我都住tko, 我都想聖保祿糼稚園
作者: kyliejet    時間: 09-7-2 17:04

St.Paul一向大家心目的1st Choice:

1. 90%以上可以升st.paul小學
2. 學校可以容許你參與小一中央派位,派到津貼名小學就走,唔好又可以照升st.paul 小學.

選st.paul似乎係萬全之計,除非你唔鐘意女校啦.

[ 本帖最後由 kyliejet 於 09-7-2 17:07 編輯 ]
作者: hkrosetw    時間: 09-7-3 01:02

緊係一條龍好啦, 去到要升小學時就知唔駛咁煩
作者: Kendis1    時間: 09-7-3 10:33

如果住將軍澳, 當然讀st.paul好喇!

原帖由 BB0407 於 09-7-2 16:24 發表
我住將軍澳,問過校車公司,去兩邊車程都差不多。

另外,聖保祿小學都ok,不過如果大抽奬抽到其他仲好。

不過,唔知有冇其他媽咪對依兩間學校有什麼意見?


...

作者: BabyHilary    時間: 09-7-3 21:19

SPK for sure!

原帖由 Kendis1 於 09-7-3 10:33 發表
如果住將軍澳, 當然讀st.paul好喇!

作者: HoiYauBB    時間: 09-7-4 00:17

我都 struggle 過一段時間, 不過不是 2 選 一, 而是要唔要讀 2 間.  spk 是一張名校期票, 一定不可能放棄. 而且進可攻, 退可守 ( spk 好大方, 可以 join 抽獎)

最後思前想後, 決定只讀 spk , 另找  center 補 english and  PTH, 後來發覺有個好處,  center 可以小班學習及跨程度. 幾好.
作者: gigi0528    時間: 09-7-5 01:11

請問你地係邊搵到校車,,因為我都住tko..但係我搵唔到..可否e 貓比我..thx
[email protected]
作者: BB0407    時間: 09-7-6 16:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sindy    時間: 09-7-7 01:29

梗係spk啦,st cat好似k1先有net班主任,k2/k3都係local,你估st cat d小朋都係靠學校咩?咪又係出去學英文普通話
作者: BB0407    時間: 09-7-7 12:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 060905    時間: 09-7-7 13:54

我自己偏愛, 由幼稚園到讀中學都係同一間, 所以我係你一定會揀聖保祿。
作者: sarahlmf    時間: 09-7-7 15:46

我也住在TKO, 請問車程到SPK多久?
作者: aabba    時間: 09-7-7 15:53     標題: 聖保祿糼稚園orSt. Cat?

聖保祿幼稚園學費要多少錢呢?
請問可否使用無學券?
作者: HoiYauBB    時間: 09-7-8 00:22

其實不同 mami 對學術的要求都不同, 我小朋友本身 n1 讀英普班, 所以想keep 住比佢有英普的語言環境姐


原帖由 BB0407 於 09-7-6 16:11 發表
HoiYauBB,

請問spk程度係咪冇咁深,所以你要再搵補習補英文及國語?


作者: Elsamouse    時間: 09-7-15 09:01

我住青衣, 但真係好鐘意st paul, 但又擔心由青衣過海去車程好耐, 唔知報唔報好
作者: lawflorence    時間: 09-7-16 00:20     標題: 回覆 20# Elsamouse 的文章

Hi Elsamouse,

I live in Tsing Yi as well. Do u know any good choice of Primary School in Tsing Yi? And besides st paul will u choose KLT kg?
作者: yeungmaple    時間: 09-7-25 21:57

是的,SPK是一間一旦取錄了便很難放棄的幼稚園。會放棄SPK的話,原因大概是:
1. SPC不是心儀的學校,就算獲得取錄,也會因為種種原因(太遠、女校、天主教、英小…)而放棄入讀。
2. 有足夠的分數,可以在自行收生階段派入心儀的津校,這樣喜歡選那間學校都沒有問題。

要放棄SPK,比要放棄SC以至HY難,所以報考前請三思。SPK的新生家長會氣氛莊嚴而且親切,參加過後,覺得很難放棄這樣的一間學校。

原帖由 kyliejet 於 09-7-2 17:04 發表
St.Paul一向大家心目的1st Choice:

1. 90%以上可以升st.paul小學
2. 學校可以容許你參與小一中央派位,派到津貼名小學就走,唔好又可以照升st.paul 小學.

選st.paul似乎係萬全之計,除非你唔鐘意女校啦. ...

作者: MAMAMEEE    時間: 09-7-26 17:09

原帖由 BB0407 於 09-7-2 14:06 發表
請問聖保祿糼稚園orSt. Cat,你會選邊間﹕

st cat
程度好似好些,教出來啲小朋友都好smart。英文同普通話都好好。活動性教學。但無學劵 (學費$3,300)。無聯繫小學。聖保祿
傳統糼稚園。程度好似不太 ...

您對女校及男女校有冇偏好?

另外, 我覺得SC唔係個個學生都咁出色, 不過, 如果您覺得您嘅小朋友會係出色的一群, 則另作他話!
作者: chankomi    時間: 09-7-27 10:10

SPK kg 係男女校, 咁男仔升小一係升邊間架 ?
作者: dch_07    時間: 09-7-27 12:27

I want to know as well, which boy school does SPK go to.  By the way, you are all talking about going into st paul covent, girl school??  How about st paul coed? which kg tends to go to this school
作者: YYZ    時間: 09-8-28 12:29

i want to know too. Mine is a boy.

原帖由 chankomi 於 09-7-27 10:10 發表
SPK kg 係男女校, 咁男仔升小一係升邊間架 ?

作者: pingbaby    時間: 09-8-28 14:19

其實唔需要太早煩惱住, 報kg可多報幾間作比較, 當你帶小朋友去interview的時候, 你會觀察到很多東西, e.g.campus, 老師, 學校的運作...這樣你一定對學校有一些睇法, 而當這些kg取錄你時你才煩惱也未遲, 事實上st paul's是相當難考的.


原帖由 BB0407 於 09-7-2 14:06 發表
請問聖保祿糼稚園orSt. Cat,你會選邊間﹕

st cat

程度好似好些,教出來啲小朋友都好smart。英文同普通話都好好。活動性教學。但無學劵 (學費$3,300)。無聯繫小學。聖保祿
傳統糼稚園。程度好似不太 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5