教育王國

標題: 荃灣幼兒園/幼稚園 [打印本頁]

作者: Panda30    時間: 09-7-1 14:24     標題: 荃灣幼兒園/幼稚園

請問大家點比較

1. 救世軍荃灣幼兒園
2. 荃灣浸信會幼稚園

3. 荃灣慧中(中英文)幼稚園

作者: lamlamabc    時間: 09-7-12 04:03

我個女讀荃灣慧中(中英文)幼稚園,佢D課程都幾深,K2開始就要寫周記,讀K3開始要寫家課冊,一個星期默中英文句子,計中英文數學加減進位法,中英文作句子等等...讀呢間學校真是唔駛擔心升小學要去叩門問題,我個女都係小學派得唔好要去叩門,我搵咗幾間,幾間都收,真是好開心,重有佢班有幾個同學都去叩門D好出名的小學,全部都O.K.
作者: yankitty    時間: 09-7-12 22:14

荃灣慧中,在邊度架?
難入嗎?
有冇nursery?
作者: cindy83215    時間: 09-7-12 22:50

我都想知呀
作者: lamlamabc    時間: 09-7-13 00:15

荃灣海賓花園,佢有nursery的
作者: littlejimjim    時間: 09-7-15 13:20

請問海濱迦南好唔好架?
作者: tiffanylmc    時間: 09-9-1 11:57

LAMLAMABC
請問你囡囡最後升邊間小學呀.

原帖由 lamlamabc 於 09-7-12 04:03 發表
我個女讀荃灣慧中(中英文)幼稚園,佢D課程都幾深,K2開始就要寫周記,讀K3開始要寫家課冊,一個星期默中英文句子,計中英文數學加減進位法,中英文作句子等等...讀呢間學校真是唔駛擔心升小學要去叩門問題,我個女都係小學 ...

作者: Pertra    時間: 09-9-1 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Muimuipig    時間: 09-9-1 12:54

我bb係0811bb,想報荃灣區幼兒園,但已排緊救世軍嘅waiting list,但好後好後,已冇機會,請問有冇其它幼兒園好介紹?係咪而家要報名喇?我好緊張呀, 乜都唔識,請各BK媽媽教下我,十分感激




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5