教育王國
標題: 囝囝係08年11月中的BB, 請問幾時開始報幼兒園及幼稚園? [打印本頁]
作者: baby0120 時間: 09-6-29 13:57 標題: 囝囝係08年11月中的BB, 請問幾時開始報幼兒園及幼稚園?
如題...請問我係咪應該今年9月報名, 但係囝囝9月先得10個月大點interview呀? 想知多唔多幼兒園收架?
作者: AAmother 時間: 09-6-30 00:56
我囡囡係 08年10月的, 唔使心急架 !!
出年9月才可以報名的, 放心吧 !!
作者: baby0120 時間: 09-6-30 13:53
原帖由 AAmother 於 09-6-30 00:56 發表 
我囡囡係 08年10月的, 唔使心急架 !!
出年9月才可以報名的, 放心吧 !!
乜唔係今年9月報名咩...下年9月先報名會唔會遲呀...
我諗住比佢2歲讀個d喎
作者: foggyao 時間: 09-7-1 01:48
做細b就今年9月,比佢做大b就明年9月。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |