教育王國

標題: 囝囝係08年11月中的BB, 請問幾時開始報幼兒園及幼稚園? [打印本頁]

作者: baby0120    時間: 09-6-29 13:57     標題: 囝囝係08年11月中的BB, 請問幾時開始報幼兒園及幼稚園?

如題...請問我係咪應該今年9月報名, 但係囝囝9月先得10個月大點interview呀? 想知多唔多幼兒園收架?
作者: AAmother    時間: 09-6-30 00:56

我囡囡係 08年10月的, 唔使心急架 !!

出年9月才可以報名的, 放心吧 !!
作者: baby0120    時間: 09-6-30 13:53

原帖由 AAmother 於 09-6-30 00:56 發表
我囡囡係 08年10月的, 唔使心急架 !!

出年9月才可以報名的, 放心吧 !!


乜唔係今年9月報名咩...下年9月先報名會唔會遲呀...
我諗住比佢2歲讀個d喎
作者: foggyao    時間: 09-7-1 01:48

做細b就今年9月,比佢做大b就明年9月。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5