教育王國
標題: 有冇幫仔女搞到"耳水"不平衡 [打印本頁]
作者: happyvalley 時間: 09-6-29 13:47 標題: 有冇幫仔女搞到"耳水"不平衡
幫考試,考試之後,早上起身感到天旋地轉,"耳水"不平衡,休息左好返小小,唉
作者: billysim 時間: 09-6-30 13:54
BK曾經有人講耳水不平衡既TOPIC, 你睇下幫唔幫到你小朋友.
http://forum.baby-kingdom.com/vi ... amp;extra=page%3D30
作者: happyvalley 時間: 09-6-30 23:06
Thanks, very useful site.
作者: ctf1029 時間: 09-6-30 23:59
你相唔相信'lok'頸,你搵識骨脊中醫,他們多數幫你推拿'lok'頸.
我之前返轉側訓就會天旋地轉,只'lok'了一次就ok.
原帖由 happyvalley 於 09-6-30 23:06 發表 
Thanks, very useful site.
作者: 20091 時間: 09-7-1 14:23
原帖由 happyvalley 於 09-6-29 13:47 發表 
幫考試,考試之後,早上起身感到天旋地轉,"耳水"不平衡,休息左好返小小,唉
如果真是耳水不平衡,不單會感到天旋地轉,還會吐,要吃藥的,而且是遺傅,病發會愈來愈嚴重,最好看醫生.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |