教育王國

標題: 有冇幫仔女搞到"耳水"不平衡 [打印本頁]

作者: happyvalley    時間: 09-6-29 13:47     標題: 有冇幫仔女搞到"耳水"不平衡

幫考試,考試之後,早上起身感到天旋地轉,"耳水"不平衡,休息左好返小小,唉
作者: billysim    時間: 09-6-30 13:54

BK曾經有人講耳水不平衡既TOPIC, 你睇下幫唔幫到你小朋友.

http://forum.baby-kingdom.com/vi ... amp;extra=page%3D30
作者: happyvalley    時間: 09-6-30 23:06

原帖由 billysim 於 09-6-30 13:54 發表
BK曾經有人講耳水不平衡既TOPIC, 你睇下幫唔幫到你小朋友.

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1153778&extra=page%3D30


Thanks, very useful site.
作者: ctf1029    時間: 09-6-30 23:59

你相唔相信'lok'頸,你搵識骨脊中醫,他們多數幫你推拿'lok'頸.
我之前返轉側訓就會天旋地轉,只'lok'了一次就ok.

原帖由 happyvalley 於 09-6-30 23:06 發表


Thanks, very useful site.

作者: 20091    時間: 09-7-1 14:23

原帖由 happyvalley 於 09-6-29 13:47 發表
幫考試,考試之後,早上起身感到天旋地轉,"耳水"不平衡,休息左好返小小,唉

如果真是耳水不平衡,不單會感到天旋地轉,還會吐,要吃藥的,而且是遺傅,病發會愈來愈嚴重,最好看醫生.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5