教育王國
標題: H1N1豬流感停課期間值得鼓勵讚揚的學校統計 [打印本頁]
作者: 熱血媽媽 時間: 09-6-29 13:47 標題: H1N1豬流感停課期間值得鼓勵讚揚的學校統計
Everyone, let's think positive:
Many kinders are trying every efforts to charge as much possible
, but some are performing really good in demostrating their dedication in education and loving our kids.
So I propose to make up this list to 鼓勵讚揚 them. May I have everyone's kind support to make it up.
Let me start with:
1. 孫方中幼稚園 (大圍)
Although charging July fee but it will open whole month in Aug for us to pick up those we missed in Jun & July.

作者: 060905 時間: 09-6-29 14:23
偉思幼兒園, 七月份學費照收, 但於八月份補3個星期堂。
作者: heiB 時間: 09-6-30 11:24 標題: 回覆 2# 熱血媽媽 的文章
同意熱血媽媽的講法.孫方中幼稚園 (大圍)真是一間很好的幼稚園.現在真係好少幼稚園肯在8月補課的.
作者: Kendis1 時間: 09-6-30 11:29
真係值得表揚
原帖由 heiB 於 09-6-30 11:24 發表 
同意熱血媽媽的講法.孫方中幼稚園 (大圍)真是一間很好的幼稚園.現在真係好少幼稚園肯在8月補課的.
作者: fostermak 時間: 09-6-30 14:10
鑽石山靈糧
--收10期學費,雖然七月本來要返多一星期...
--第一次停課期間,老師將家課上載到學校內聯網方便家長下載,家長亦可以到校自取
--老師拍攝各科短片,包括學英文+數學+iq題+科學+運動+音樂供學生在家學習
--最重要係老師打電話逐個問候小朋友,同佢地傾計,關心佢地,老師中午食飯時間打我手提搵囡囡,o岩o岩囡囡響麻麻爺爺屋企,我返緊工,咪請老師等一陣,搵麻麻爺爺電話俾老師,結果囡囡聽完老師電話,好開心,其實老師果日搵唔到囡囡,打黎搵我問下囡囡近況,我都好收貨...
原帖由 Kendis1 於 09-6-30 11:29 發表 
真係值得表揚
作者: siusung 時間: 09-6-30 14:43
又真係唔錯噃,我囝囝今年八月尾開始番九龍靈糧讀k1,唔知都會唔會咁好呢!在網上學習等小朋友係屋企無咁悶...
原帖由 fostermak 於 09-6-30 14:10 發表 
鑽石山靈糧
--收10期學費,雖然七月本來要返多一星期...
--第一次停課期間,老師將家課上載到學校內聯網方便家長下載,家長亦可以到校自取
--老師拍攝各科短片,包括學英文+數學+iq題+科學+運動+音樂供學生在家學習
- ...
作者: Kendis1 時間: 09-6-30 17:11
好值得表揚....

原帖由 fostermak 於 09-6-30 14:10 發表 
鑽石山靈糧
--收10期學費,雖然七月本來要返多一星期...
--第一次停課期間,老師將家課上載到學校內聯網方便家長下載,家長亦可以到校自取
--老師拍攝各科短片,包括學英文+數學+iq題+科學+運動+音樂供學生在家學習
- ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |