教育王國

標題: 報直資9月先面試,咁9月自行派位填表又點啊?幫下我! [打印本頁]

作者: kittymam    時間: 09-6-28 19:38     標題: 報直資9月先面試,咁9月自行派位填表又點啊?幫下我!

如題,家住西灣河,小女明年要入小一,柴灣港大同學會小學好唔好啊?係埋好難入啊?如想報要點啊?讀佢係埋多數中學都直上架?有無人知佢的中學派位點啊?另外 係埋報咗直資就唔可以參加大 抽獎?咁9月自行派位又可唔可以填第二間,定一定要填佢先有機會啊?
有無人可以幫下我啊?唔該!
作者: 已刪除用戶    時間: 09-6-28 20:35

柴灣港大同學會小學好唔好啊?
如果你鐘意愉快學習, 呢間係好好既選擇
教統局舊年做完comprehensive review亦俾左好正面既評價, 你可以睇睇
http://www.edb.gov.hk/FileManager/EN/Content_7318/hkuga_pri_sch.pdf

係埋好難入啊?如想報要點啊?
學校已經schedule左簡介會, 你可以去聽聽(學校網頁有詳情), 每年約有1200人報名, 好彩學校都俾好公平機會每一個學生, 唔一定係名校至收, 絕對睇interview表現
你亦可以去學校網頁download申請表, 9月12日截止http://www.hkugaps.edu.hk/display.php?id=10&l=cht&page=2

讀佢係埋多數中學都直上架?有無人知佢的中學派位點啊?
中英數+操行合格已可直升中學, 都有少數學生會選擇join政府派位or自己出去考第2間

另外係埋報咗直資就唔可以參加大 抽獎? 咁9月自行派位又可唔可以填第二間,定一定要填佢先有機會啊?
政府派位只係for官校&津校, 而直資/私校要自己續間申請的
你而家可以同時申請直資/私校, 同埋join政府小一派位, 不過留意一但直資收左, 你又去註冊, 就會即時失去政府小一派位資格(政府規定), 當然你可以到時再決定
亦有少量私校, 註冊後唔俾大抽獎的, 都係果句, 你可以照考, 收左再決定去唔去註冊(或者註左冊再決定搏唔搏)
作者: christycheng    時間: 09-6-30 13:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5