教育王國
標題: 聖母幼稚園(今年9月升小一的家長 / 有關今年畢業禮) [打印本頁]
作者: samrley 時間: 09-6-27 17:30 標題: 聖母幼稚園(今年9月升小一的家長 / 有關今年畢業禮)
因停課關係, 令到今年畢業禮取消左, 好唔開心. 其實以我所知, 都有部份幼稚園繼續進行今年的畢業禮.
我地依家已經有部份家長因呢件而開始打電話比其他家長, 問大家意見, 睇下大家係咪都想有返個畢業禮, 如果有大部份家長都同意, 家教會就會幫我地同學校反映, 下星期家教會同學校有個常會, 到時就會同校方提出.
如果你係今介升小一的家長, 唔想自己仔女的第一個畢業禮咁就無左, 請PM我, 或在此留言.
(我囡囡係讀K.3C班架)
[ 本帖最後由 samrley 於 09-6-27 23:59 編輯 ]
作者: samrley 時間: 09-6-29 17:03 標題: 回覆 1# samrley 的文章
請PM我, 或在此留言.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |