教育王國

標題: 聖母幼稚園(今年9月升小一的家長 / 有關今年畢業禮) [打印本頁]

作者: samrley    時間: 09-6-27 17:30     標題: 聖母幼稚園(今年9月升小一的家長 / 有關今年畢業禮)

因停課關係, 令到今年畢業禮取消左, 好唔開心. 其實以我所知, 都有部份幼稚園繼續進行今年的畢業禮.

我地依家已經有部份家長因呢件而開始打電話比其他家長, 問大家意見, 睇下大家係咪都想有返個畢業禮, 如果有大部份家長都同意, 家教會就會幫我地同學校反映, 下星期家教會同學校有個常會, 到時就會同校方提出.

如果你係今介升小一的家長, 唔想自己仔女的第一個畢業禮咁就無左, 請PM我, 或在此留言.

(我囡囡係讀K.3C班架)

[ 本帖最後由 samrley 於 09-6-27 23:59 編輯 ]
作者: samrley    時間: 09-6-29 17:03     標題: 回覆 1# samrley 的文章

請PM我, 或在此留言.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5