教育王國
標題: 七月份你"口地"會唔會比小朋友繼續番學呀??? [打印本頁]
作者: siusung 時間: 09-6-25 15:10 標題: 七月份你"口地"會唔會比小朋友繼續番學呀???
我囝囝番近N1班,昨日學校打來會安排七月份小朋友可番一個鍾學,咁當然學費要照交,但係現時有h1n1問題,你地會否比囝囝女女繼續番學呢??
作者: 熱血媽媽 時間: 09-6-25 15:31
I think it should be a profit making kinder, please refer to hot topic
"政府話停課但是學校為什麼叫返學" for discussing

作者: siusung 時間: 09-6-25 15:38
我都覺得有d問題!!需然話清潔好足,但係都好驚會傳染....!!
原帖由 熱血媽媽 於 09-6-25 15:31 發表 
I think it should be a profit making kinder, please refer to hot topic
"政府話停課但是學校為什麼叫返學" for discussing
作者: Kendis1 時間: 09-6-25 16:35 標題: 回覆 1# siusung 的文章
我暫時唔會俾小兒返, 因為...
1)返學:日後大把時間可以返喇!
2)萬一/一萬有咩事, 我想作為家長是很心痛的, 因為是妳讓(令)他在一個有机會"中招"的地方.
3)一想到...看到他周身病痛時, 我希望那個是我, 而不是我的愛兒....
作者: 熱血媽媽 時間: 09-6-25 16:42
Kendis1 媽媽真偉大

作者: Kendis1 時間: 09-6-25 17:24 標題: 回覆 1# 熱血媽媽 的文章
係天下媽媽都好偉大...除咗個d...
1)生咗几個女 (仲未追到個仔), 但又唔理d細路, 難度d女不是妳的親生骨肉嗎?
2)第二類就係,誓死都要去蒲, 唔理d細路, 任由他們周街走,穿唔暖;食唔飽都"話之理".最緊要就係自己happy就得!
相信,在這裡的媽媽一定是很有愛心和耐心的!

作者: JANETHIM 時間: 09-6-25 22:34
講得好岩呀! 小朋友係高危一族, 好容易"中招"! 都係睇定D先決定比唔比佢返!
原帖由 Kendis1 於 09-6-25 16:35 發表 
我暫時唔會俾小兒返, 因為...
1)返學:日後大把時間可以返喇!
2)萬一/一萬有咩事, 我想作為家長是很心痛的, 因為是妳讓(令)他在一個有机會"中招"的地方.
3)一想到...看到他周身病痛時, 我希望那個是我, 而不是我的 ...
作者: venuscc 時間: 09-6-26 00:29
會,不過我會同佢一齊上(老師話唔系個個學生都返,所以將課堂內容改左,改為親子活動、藝術學習、運動等內形式),自已睇緊啲羅,衛生工作一定要做足,毛巾仔、水一定自備,口罩一定唔少得!!!
作者: Kendis1 時間: 09-6-26 10:21
Yes,依家d病毒好惡, 真係"估佢唔到"架! 如果怕小孩悶的話, 我會做....1)給少許功課給他...2)週末帶他外出玩 (都是去d郊外&空曠既地方), 如果好天, 就一家去黃金海岸游水, 順便喺酒店食自助餐(一想起就已經好開心了!)
原帖由 JANETHIM 於 09-6-25 22:34 發表 
講得好岩呀! 小朋友係高危一族, 好容易"中招"! 都係睇定D先決定比唔比佢返!
作者: siusung 時間: 09-6-26 14:57
其實我都係咁唸...!!
原帖由 Kendis1 於 09-6-25 16:35 發表 
我暫時唔會俾小兒返, 因為...
1)返學:日後大把時間可以返喇!
2)萬一/一萬有咩事, 我想作為家長是很心痛的, 因為是妳讓(令)他在一個有机會"中招"的地方.
3)一想到...看到他周身病痛時, 我希望那個是我, 而不是我的 ...
作者: granlee 時間: 09-6-26 16:51
Same case my me and 我會畀個女番 :
1. 我個女係讀緊 nursary, 老師話K1-K3會停課,番既只會係 nursuary student , 所以可以小班教學,可用既 classrooms多左, 可以 spread 開d 學生一齊上堂, lower the possbility of infection gwa.
2. 工人走左佬, 新既未到, 麻麻全日湊,老人家冇晒自由,畀個女番學,可以放下麻麻,麻麻定開心.
3. 平時麻麻久不久帶佢去酒樓 fastfood shop食野,個d地方咪仲多人.
So I think I will let my daugther back to school.
作者: Kendis1 時間: 09-6-26 16:59
其實, 每個家庭都有她的難處, 所以也不應該太執著..最主要是教育小孩保持清潔, 盡量不去多人的地方, 我想...應該是沒問題的...
原帖由 granlee 於 09-6-26 16:51 發表 
Same case my me and 我會畀個女番 :
1. 我個女係讀緊 nursary, 老師話K1-K3會停課,番既只會係 nursuary student , 所以可以小班教學,可用既 classrooms多左, 可以 spread 開d 學生一齊上堂, lower the possbility o ...
作者: MandyBee 時間: 09-6-29 14:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |