教育王國
標題: 學校取消畢業典禮,實太失望 [打印本頁]
作者: baba930 時間: 09-6-24 17:25 標題: 學校取消畢業典禮,實太失望
其實學校可否推遲呢, 你話大型的就無話可說, 會所應可以呀, 或攪一個小型的, 一話取消就令所有小朋友失望,想起囡囡日日放學返屋企就DANCE好開心
作者: ioi 時間: 09-6-24 17:35
相反, 我個仔果間話畢業禮如常舉行喎, 我個仔唔係畢業班, 只係有份表演, 幼稚園話會再個別通知我地綵排事宜喎. 但我又諗, 幼稚園有無必要冒咁大風險呢? 雖然租左場地, 取消可能要撻訂, 又要再擇日子搞, 但係萬一小朋友在綵排或畢業禮當日染了豬流感, 咁幼稚園咪都幾大鑊喎. 不過機會又真係唔大嘅, 我都會照參加.
作者: baba930 時間: 09-6-25 11:06 標題: 學校取消畢業典禮,實太失望
當你小朋友是今年畢業, 你反應就會完全不同了
作者: Barbarasin 時間: 09-6-25 11:43
今天收到學校短訊, 我個仔間學校竟然如期舉行畢業典禮, 令我非常開心!
原帖由 baba930 於 09-6-25 11:06 發表 
當你小朋友是今年畢業, 你反應就會完全不同了
作者: ioi 時間: 09-6-25 11:56
原帖由 baba930 於 09-6-25 11:06 發表 
當你小朋友是今年畢業, 你反應就會完全不同了
對畢業班的同學仔來說, 當然希望有個好好睇睇的畢業禮, 所以我認為幼稚園一定要搞, 如果能照原訂計劃搞就最好, 因為如果延至9月後才搞, 學生已經升小學, 意義和氣氛也遜色了; 如果改為搞小型的畢業禮, 則令他們少了一份更美好的回憶.
作者: 穿山甲 時間: 09-6-25 13:17
我囝k3學校本應是取消,但今日收到e-mail話會在7月中舉行, 希望小朋友留下美麗回憶. 真是太好了.
作者: POSEMOM 時間: 09-6-26 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsunkiu804 時間: 09-6-29 17:32
原帖由 POSEMOM 於 09-6-26 23:05 發表 
睇黎吾少學校都已決定左,到底搞吾搞畢業典禮.就算吾大搞,都會改為小搞係咪?
阿仔學校,在星期三下午打黎叫我地去攞假期作業.我已經遲一日去攞,但係攞到既就只有功課,咩野通告都無!
咁係知道你地要開會 (因為係聯校 ...
我間上星期係教統局再宣佈提早放暑假的一天前來電,當時對我說BOOK左7月7日係九展補辦聯校畢業禮,但轉個頭今天來電通知取消所有畢業禮,只會舉行一個所胃結業禮的學生茶會,其實報章雜誌都有提過教統局一則報導畢業禮可照常舉行,為何仍然取消真的令人費解。我地呢班K3家長等3年才有機會在台下與小朋友一起分享這份喜悅,今天竟然失望而回。
我地可以點樣呢?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |