教育王國

標題: 48校網 [打印本頁]

作者: bb_chang1215    時間: 09-6-24 02:18     標題: 48校網

仔仔今年9月升k3
一開學係唔係要選學校啦?
因為剛搬到樂華村
請大家幫忙提供心水參考! 謝謝! 謝謝! 謝謝!
作者: wingyeunglilo    時間: 09-6-25 17:24

千祈唔好選樂善堂楊仲明,因為佢哋一班得18人,今年仲好多人派咗去(包括我個女),所以拿拿林去叩門,個個派到去都立即走去第二度,可能今年更加大機會收生率不足,會隨時殺校呢....
作者: 波子媽    時間: 09-6-25 17:42

wingyeunglilo,

最弊你唔選都一樣會被派去呢間度, 我都聽到好多家長冇選呢間都派左入去O架.  又或者排到去最後果幾間, 都一樣中, 我就係其中一個, 成個48校網共23間學校, 我巳排佢係第21, 22係道教聯合, 最尾係"X 喬, (成個48網, 最差果3間我排到最後都中招呀).

原帖由 wingyeunglilo 於 09-6-25 17:24 發表
千祈唔好選樂善堂楊仲明,因為佢哋一班得18人,今年仲好多人派咗去(包括我個女),所以拿拿林去叩門,個個派到去都立即走去第二度,可能今年更加大機會收生率不足,會隨時殺校呢.... ...

[ 本帖最後由 波子媽 於 09-6-25 17:45 編輯 ]
作者: HIN2003    時間: 09-6-25 18:03

原帖由 波子媽 於 09-6-25 17:42 發表
wingyeunglilo,

最弊你唔選都一樣會被派去呢間度, 我都聽到好多家長冇選呢間都派左入去O架.  又或者排到去最後果幾間, 都一樣中, 我就係其中一個, 成個48校網共23間學校, 我巳排佢係第21, 22係道教聯合, 最尾係"X  ...


真係重災區!
我派第10志願.
派到頭三志願, 真係要好好運!
作者: wingyeunglilo    時間: 09-6-25 19:13     標題: 回覆 2# 波子媽 的文章

我都係選到21呢!
作者: hkiceice    時間: 09-6-25 23:45

喂喂各位你地都起"馬"有刺選過去我冇選都中呀
好彩搵到第間唔係都唔知點算

作者: 細BB    時間: 09-6-26 01:21

我仔都係9月K3,我想問果三間國際學校可唔可以唔選呢?
作者: MorriDad    時間: 09-6-26 02:11     標題: 回覆 1# bb_chang1215 的文章

Hello, 我個仔都係剛完成K2課程(因為H1N1 ) 要準備揀學校啦.

如果冇錯, 是10月初揀的, 由自行收生開始. 你有幾多分呀? 我就得基本15分.

依家有D師兄師姐(即係今年入讀小一的小朋友D爸爸媽媽呢)仲係叩門階段, 希望遲下佢地得閒D會比多D資料我地.

48區, 我覺得第一件事要睇會唔會同46區合拼, 因之前新聞話有人提出過, 應該呢個6月會決定咁話.

[ 本帖最後由 MorriDad 於 09-6-26 02:13 編輯 ]
作者: olivia_123    時間: 09-6-26 09:26

原帖由 細BB 於 09-6-26 01:21 發表
我仔都係9月K3,我想問果三間國際學校可唔可以唔選呢?


可以,
但是如果運氣不好,
無選擇都會中, 我識有幾個家長都中果三間國際學校!
作者: novemberwm    時間: 09-6-26 11:56

me too, 我都係得15分喳.......
原帖由 MorriDad 於 09-6-26 02:11 發表
Hello, 我個仔都係剛完成K2課程(因為H1N1 ) 要準備揀學校啦.

如果冇錯, 是10月初揀的, 由自行收生開始. 你有幾多分呀? 我就得基本15分.

依家有D師兄師姐(即係今年入讀小一的小朋友D爸爸媽媽呢)仲係叩門階段, ...

作者: HIN2003    時間: 09-6-26 12:24

原帖由 MorriDad 於 09-6-26 02:11 發表
Hello, 我個仔都係剛完成K2課程(因為H1N1 ) 要準備揀學校啦.

如果冇錯, 是10月初揀的, 由自行收生開始. 你有幾多分呀? 我就得基本15分.

依家有D師兄師姐(即係今年入讀小一的小朋友D爸爸媽媽呢)仲係叩門階段, ...


合併左重大獲, 到時連九龍灣d學生都選埋兩間兆強/基顯/官官.
作者: MorriDad    時間: 09-6-26 13:48     標題: 回覆 11# HIN2003 的文章

HIN2003,

我知你好唔好彩派到第10志願, 一間普通的學校. 我想請教下, 係你頭9志願裏有冇選D泠門學校, 你原先認為應該容易入的呢?
作者: HIN2003    時間: 09-6-26 14:04

原帖由 MorriDad 於 09-6-26 13:48 發表
HIN2003,

我知你好唔好彩派到第10志願, 一間普通的學校. 我想請教下, 係你頭9志願裏有冇選D泠門學校, 你原先認為應該容易入的呢?


第10係秀明小學, 都唔算太差.不過我唔會選讀.
第一&第二係兩間兆強, 跟著好似係馬太/兩間官官, 一路排落去.(我已放棄無選基顯&藍循 )
作者: bigheadc    時間: 09-6-26 14:12     標題: 48與46區合併

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: novemberwm    時間: 09-6-26 14:27

希望not la ........
原帖由 bigheadc 於 09-6-26 14:12 發表
真係有咁的建議,邊度看到這個消息架....現在已六月底,有決定未?

作者: MorriDad    時間: 09-6-26 14:49     標題: 回覆 14# bigheadc 的文章

明報網站, 現時只睇到部份, copy 如下

---------------------------------

觀塘兩校網倡合併
人口分佈不均 小學學額失衡

文章日期:2009年5月22日


【明報專訊】人口分佈不均,令觀塘區兩個校網的小學出現學額與學生數目嚴重失衡,一個校網面對縮班殺校壓力,但另一校網則學位緊張。有小學校長聯署向教育局提出合併兩校網,以平衡整個觀塘區的升小學生與學額數目,教育局將就建議諮詢。
--------------------------------------

人口分佈不均,令觀塘區46及48兩個校網的小學出現學額與學生數目失衡的現象,「46小一學校網關注組」召集人兼迦密梁省德學校校長羅勵賢(右)建議將兩校網打通。

------------------------------------------

當然未有消息啦, 呢排攪H1N1停課復課問題, 邊得閒攪咁多.

我希望+我估.....唔會的, 起碼唔會咁快. 過兩年, 邊區唔多人 ?
作者: MorriDad    時間: 09-6-26 14:57

原帖由 HIN2003 於 09-6-26 14:04 發表


第10係秀明小學, 都唔算太差.不過我唔會選讀.
第一&第二係兩間兆強, 跟著好似係馬太/兩間官官, 一路排落去.(我已放棄無選基顯&藍循 )


頭9有冇選秀茂坪天主教 ?
作者: dorismama    時間: 09-6-26 15:06

細BB,
你係可以唔選, 但若你全部揀的學校都冇位, 咁佢可能會塞你入去有位剩的學校, 包括你冇揀的學校!

原帖由 細BB 於 09-6-26 01:21 發表
我仔都係9月K3,我想問果三間國際學校可唔可以唔選呢?

作者: HIN2003    時間: 09-6-26 15:58

原帖由 MorriDad 於 09-6-26 14:57 發表


頭9有冇選秀茂坪天主教 ?


我唔記得, 我返屋企睇吓再覆你.
你鍾意秀茂坪天主教?
作者: MorriDad    時間: 09-6-26 16:10     標題: 回覆 19# HIN2003 的文章

唔講得話鐘意, 但都要排架啦. 咁當然唔會係首選, 考慮下應排第幾.

等你 and thx in advance.
作者: HIN2003    時間: 09-6-26 16:55

原帖由 MorriDad 於 09-6-26 16:10 發表
唔講得話鐘意, 但都要排架啦. 咁當然唔會係首選, 考慮下應排第幾.

等你 and thx in advance.


但你有心理準備, 真係會派到一D不知名的學校.
我當初都好單純以為會派到頭幾個志願.
原來都好渺茫!
現階段你應該部署下自生收生階段選擇哪一間小學!
作者: 波子媽    時間: 09-6-26 18:58

唉..........我都好似你咁單純, 以為衰極冇頭3志願, 都起碼可以入到4-8志願, 但事實居然去到21志願, oh my god!


原帖由 HIN2003 於 09-6-26 16:55 發表


但你有心理準備, 真係會派到一D不知名的學校.
我當初都好單純以為會派到頭幾個志願.
原來都好渺茫!
現階段你應該部署下自生收生階段選擇哪一間小學! ...

作者: HIN2003    時間: 09-6-27 10:14

MorriDad,

我查過我將秀茂坪天主教放第11志願.
升小一最重要係運氣, 如無運氣就係策略.
不過今年net48最無運氣的人就是不在本區讀幼稚園的香港人.
反而新來港的人就好幸運.
作者: 細BB    時間: 09-6-28 15:07

我隔離屋果個去咗樂華果間基樂呀!呢間學校算唔算差呢?你地會排佢係第幾位?
作者: MorriDad    時間: 09-6-29 02:06

須然這個參考性不高(如放了在前些就很有用了), 無論如何, 也謝謝你的幫忙.

升心儀的小一確須運氣, 策略只能確保不會派得太差吧, 要有好策略, 就須要向師兄師姐們請教了.

新移民的問題, 我只能說, 其實現時新生兒童的媽媽大部份是新移民, 當中也有些是有教養的, 但有些......我有一天和小兒到了官塘圖書館的兒童閣, 一群家長在那高聲說話, 鞋都脫了出來拿起來討論, 我真想找管理員投訴呢.......他們的小孩會是怎樣?



原帖由 HIN2003 於 09-6-27 10:14 發表
MorriDad,

我查過我將秀茂坪天主教放第11志願.
升小一最重要係運氣, 如無運氣就係策略.
不過今年net48最無運氣的人就是不在本區讀幼稚園的香港人.
反而新來港的人就好幸運. ...

作者: MorriDad    時間: 09-6-29 02:17

我好想知道, 各位有冇派左去第二, 第三志願呢? 同埋派左邊間 ?
作者: dorismama    時間: 09-6-29 02:40

我不是本區幼稚園的家長, 今天見到同班的家長都係48網的, 她兒子派到第一志願德田李兆強呢, 所以真係睇彩數及運氣吧!

原帖由 HIN2003 於 09-6-27 10:14 發表
MorriDad,

我查過我將秀茂坪天主教放第11志願.
升小一最重要係運氣, 如無運氣就係策略.
不過今年net48最無運氣的人就是不在本區讀幼稚園的香港人.
反而新來港的人就好幸運. ...

作者: 細BB    時間: 09-7-9 12:04

有無人會揀聖馬太?
作者: tmr    時間: 09-7-9 12:32

我都不是48網,小女在自行階段(15marks)派到TTLSK.所以也很同意...靠運氣。希望在嘗試....願各小朋友也可獲派心儀學校!
作者: rolandbb    時間: 09-7-10 14:59

原帖由 tmr 於 09-7-9 12:32 發表
我都不是48網,小女在自行階段(15marks)派到TTLSK.所以也很同意...靠運氣。希望在嘗試....願各小朋友也可獲派心儀學校!

請問你的女兒讀邊間幼稚園呢 ??
作者: tmr    時間: 09-7-10 16:45

女兒在將軍澳讀幼稚園。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5