教育王國

標題: 請教有關小一派位程序 [打印本頁]

作者: paltiBB    時間: 09-6-22 12:20     標題: 請教有關小一派位程序

囝囝今年9月升 K3, 想問下由自行分派學位到lucky draw, 跟住要幾時向心儀學校扣門? 程序如何, 幾時會自行分配, 幾時 lucky draw? 如果自行分配派唔到啱心水學校, 又係咪要等 lucky draw 或是自行向心儀學校叩門? 請指教如何.
作者: angelsue    時間: 09-6-22 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶    時間: 09-6-22 14:27

大概時間表:
9月-幼稚園會向k3家長解釋有關申請小一程序(留意統一派位只係for官校及津校, 所有私校/直資要個別申請的, 而家已經陸續開始了), 之後家長填好份表交去最心儀果一間小學
11月-根據小一入學統籌方法 (即鬥高分), 學校會公佈收生名單, 得左就可以去註冊, 完成小一派位, 唔得的話就會自動繼續下一輪"統一派位"
1月-家長填妥並交回小一派位表, 根據隨機號碼決定揀學校先後, 總會派到一間俾你
6月-公佈"大抽獎"結果, 之後家長可以隨意向學校叩門, 學校可自己揀學生喇

原帖由 paltiBB 於 09-6-22 12:20 PM 發表
囝囝今年9月升 K3, 想問下由自行分派學位到lucky draw, 跟住要幾時向心儀學校扣門? 程序如何, 幾時會自行分配, 幾時 lucky draw? 如果自行分配派唔到啱心水學校, 又係咪要等 lucky draw 或是自行向心儀學校叩門? 請 ...

作者: paltiBB    時間: 09-7-31 12:03

以閣下所知, 我係咪可以報一所私小, 同時可參加1st round遞交表格給心儀的津校??


原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-22 14:27 發表
大概時間表:
9月-幼稚園會向k3家長解釋有關申請小一程序(留意統一派位只係for官校及津校, 所有私校/直資要個別申請的, 而家已經陸續開始了), 之後家長填好份表交去最心儀果一間小學
11月-根據小一入學統籌方法 (即鬥 ...

作者: 已刪除用戶    時間: 09-7-31 16:02

係, 你報n咁多間私校都得, 不過註冊前問清楚係咪可以大抽獎(大多數都ok的)
你亦可以同時報直資, 不過註冊就會放棄政府派位
原帖由 paltiBB 於 09-7-31 12:03 PM 發表
以閣下所知, 我係咪可以報一所私小, 同時可參加1st round遞交表格給心儀的津校??





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5