教育王國
標題: 兩位媽咪的對話 [打印本頁]
作者: kathylo 時間: 09-6-22 10:34 標題: 兩位媽咪的對話
我上星期, 參加了一個小學簡介會, 入了場之後, 因為未開始, 坐係我後面的兩位媽咪有以下的對話:
A媽咪: 黎緊"音小"面試, 你有無報名?
B媽咪: 緊有啦
A媽咪: 咁你都有打算比 xxx 讀?
B媽咪: 我係無諗過比 xxx 讀, 佢地只係"焗"音樂, "焗"d學生做音樂家, 去比賽, 我唔buy佢地的教學理念
A媽咪: 咁你即係唔會去面試啦? 不過, 我個friend的小朋友係裡面讀, 好似幾好
B媽咪: 我一定會去面試, 但係佢比offer我, 我都唔會去讀
A媽咪: 咁你又去面試?
B媽咪: 幾十蚊報名費, 梗係去面試啦, 比 xxx 攞經驗, 將來可以有經驗去心水學校面試
你地覺得這B媽咪的做法如何?
作者: j63 時間: 09-6-22 12:13
如果真係取錄o左佢個小朋友,咁即係有D後備生要等佢放翻個位出0黎,先有得入,真正想入讀的家庭會受影響!我相信會有排等,因為呢D人會將個位hold到最後先放翻出黎,我就唔認同呢D人0既做法,唔想讀就唔好去報名啦。
為攞面試經驗?如果真係為攞經驗,佢地不如係面試完之後即刻同面試個老師講明唔會去讀!佢又會唔會咁做?
可惜香港實在太多呢類人!可悲!
作者: 已刪除用戶 時間: 09-6-22 14:30
拎下經驗都好正常, 我都會, 不過唔好死霸爛霸又唔係讀, 人地waitlist等位果d真係好慘!
音小都唔係焗學生去做音樂家丫..............都攪唔清楚人地間學校係做咩就去申請, 咁就真係side時間
原帖由 kathylo 於 09-6-22 10:34 AM 發表 
我上星期, 參加了一個小學簡介會, 入了場之後, 因為未開始, 坐係我後面的兩位媽咪有以下的對話:
A媽咪: 黎緊"音小"面試, 你有無報名?
B媽咪: 緊有啦
A媽咪: 咁你都有打算比 xxx 讀?
B媽咪: 我係無諗過比 xxx 讀, 佢 ...
作者: kathylo 時間: 09-6-22 16:25
同意!
以我所知, 音小好似無waiting list, 只會係收 or 唔收, 因佢地會有第二次的入學申請, 但我今日問佢地, 如果第一次唔收, 可唔可以在第二次再報一次? 佢地話: 唔得
如果d家長真的無打算讀, 就請佢地唔好去音小面試, 死霸爛霸又唔係讀, 有好多人仲想讀架! side 哂學校的時間
原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-22 14:30 發表 
拎下經驗都好正常, 我都會, 不過唔好死霸爛霸又唔係讀, 人地waitlist等位果d真係好慘!
音小都唔係焗學生去做音樂家丫..............都攪唔清楚人地間學校係做咩就去申請, 咁就真係side時間
...
作者: 已刪除用戶 時間: 09-6-22 16:32
題外話: 我聽過一單仲攪野
試人話: 某港島男校如果收左, 小一入學前有輔導班, 可以上唔知幾多堂, 唔駛錢, 所以建議我同個仔去考, 交幾百蚊留位費就可以免費學中英數, 抵到爛wor
作者: GIPW 時間: 09-6-22 19:45
原帖由 kathylo 於 09-6-22 10:34 發表 
我上星期, 參加了一個小學簡介會, 入了場之後, 因為未開始, 坐係我後面的兩位媽咪有以下的對話:
A媽咪: 黎緊"音小"面試, 你有無報名?
B媽咪: 緊有啦
A媽咪: 咁你都有打算比 xxx 讀?
B媽咪: 我係無諗過比 xxx 讀, 佢 ...
I know exactly that some parents are using this interview as a "warming up " exercise for their children. Ethically they are no so right, but as a parents - what wrong for a parent who take all the trouble and time to fill up application and train them up.
作者: ma90a31 時間: 09-6-23 00:49
拿經驗 是很正常的 多數人亦都會如此做
但是 如果考上 我倒不認為對方一定就去繳留位
很多人去拿經驗 但也很多學校 都看的出來家長會這樣做
學校不是傻瓜 他們都知道多數家長這麼做
所以 也很多學校 看看妳住哪裡 孩子唸哪間幼稚園 看看成績就會知道 這個學生是否真的有興趣 還是玩票性質試試而已
大家心知肚名的
不用太介意.......啦
原帖由 kathylo 於 09-6-22 10:34 發表 
我上星期, 參加了一個小學簡介會, 入了場之後, 因為未開始, 坐係我後面的兩位媽咪有以下的對話:
A媽咪: 黎緊"音小"面試, 你有無報名?
B媽咪: 緊有啦
A媽咪: 咁你都有打算比 xxx 讀?
B媽咪: 我係無諗過比 xxx 讀, 佢 ...
作者: Unclejt 時間: 09-6-23 02:27
原帖由 ma90a31 於 09-6-23 00:49 發表 
拿經驗 是很正常的 多數人亦都會如此做
但是 如果考上 我倒不認為對方一定就去繳留位
很多人去拿經驗 但也很多學校 都看的出來家長會這樣做
學校不是傻瓜 他們都知道多數家長這麼做
所以 也很多學校 看看妳住哪裡 ...
話就話攞經驗,其實都係漁翁撒網,報多幾間,多d 機會姐。
至於交唔交留位費,就要睇當時有無其它的 offer 了。
原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-22 16:32 發表
題外話: 我聽過一單仲攪野
試人話: 某港島男校如果收左, 小一入學前有輔導班, 可以上唔知幾多堂, 唔駛錢, 所以建議我同個仔去考, 交幾百蚊留位費就可以免費學中英數, 抵到爛wor
聖類斯好似都唔錯嫁...
作者: rleung 時間: 09-6-23 09:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: No.Three 時間: 09-6-23 10:00
I heard it before. It should be St. Louis in HK West. I know some parents have such arrangement, but their child will not be studied here. So
it is waste of source and disturb other child to study there.
原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-22 16:32 發表 
題外話: 我聽過一單仲攪野
試人話: 某港島男校如果收左, 小一入學前有輔導班, 可以上唔知幾多堂, 唔駛錢, 所以建議我同個仔去考, 交幾百蚊留位費就可以免費學中英數, 抵到爛wor
...
作者: 已刪除用戶 時間: 09-6-23 11:04
我預左考4間直資, 當然心中都有排priority的, 不過都會去考, 都會俾留位費(好彩入到的話), 當有更心儀選擇我就會放
自己都做過waitlist家長, 果種心情..........!!! 真係要為人著想下
至於中英數輔導班...........哎, 學校咁攪法, 怕唔怕d家長hold住晒又唔係讀架...
原帖由 No.Three 於 09-6-23 10:00 AM 發表 
I heard it before. It should be St. Louis in HK West. I know some parents have such arrangement, but their child will not be studied here. So
it is waste of source and disturb other child to ...
作者: JustinJustin 時間: 09-6-23 11:34
St Louis 學校很好及細心, 我朋友的兒子讀P.4,
中文科是用普通話上, 連默書都係普通話,
算術是用英文上, 小一如果冇去輔導班, 就唔知老師做甚麼.
直上中學是津貼學校.
原帖由 Charlotte_mom 於 09-6-23 11:04 發表 
我預左考4間直資, 當然心中都有排priority的, 不過都會去考, 都會俾留位費(好彩入到的話), 當有更心儀選擇我就會放
自己都做過waitlist家長, 果種心情..........!!! 真係要為人著想下
至於中英數輔導班...........哎 ...
作者: 大頭蝦 時間: 09-6-23 13:44
但係留音小而唔讀的家長唔會太多, 因為音小喺一收左個小朋友後, 就要交 $1,000 留位費, 之後到未入派位表前 (約一月), 已經要交埋尾數 = $3,000 合共一期學校做留位費, 初時我都有諗過比仔仔入音小, 所以都交左一個月學費做留位, 但後來有另一間更心儀的學校收左亞仔, 所以都放棄左音小, 果 $4,000 唯有當奉獻比果間 church 啦
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |