教育王國
標題: 對將天既意見,唉! [打印本頁]
作者: hotpotmami 時間: 09-6-21 15:32 標題: 對將天既意見,唉!
昨天去將天小一第一次家長會令我大失望,家長人數少不在話,我見到有位叫馮女主任二次不禮待看似新移民家長說不可以帶小朋友到,一個約2歲多,一個約8、9歲,可以既話都留在家,於是叫他們坐最後排,發生事誰擔?主任還說已經講好,另外副校長更不知所謂成個亞嬸大叫,好似當我們做傳銷,浪費時間拖時間還有半個鐘完,真係救命!要六年在此不知如何是好,有冇將天家長可以發表下對校意見,老師是否這樣?
不是港人歧視,而是老師歧視。
這學校是否多人爭住入?(不喜勿插)
作者: beywat496 時間: 09-6-21 22:31
將軍澳天主教小學係一所區內出名學校。
我去年 1st round 入咗, 兩次家長會, 我都有去, 攪得相當好, 非常細心的一間好學校, 早在選校前, 我已去過多次小一派位講座, 攪得好吸收, 好好安排, 所以吸引區內眾多家長, 可以說是將軍澳小學四大熱門之一。
若不是樓主你提出問題, 我簡直不相信。
其實現在都是半信半疑, 因為我經歷過, 同時佢有十幾年歷史啦, 無理由咁失敗。
原帖由 hotpotmami 於 09-6-21 15:32 發表 
昨天去將天小一第一次家長會令我大失望,家長人數少不在話,我見到有位叫馮女主任二次不禮待看似新移民家長說不可以帶小朋友到,一個約2歲多,一個約8、9歲,可以既話都留在家,於是叫他們坐最後排,發生事誰擔?主任還說已 ...
作者: hotpotmami 時間: 09-6-21 23:18
beywat496
的而且確事實冇花冇假,你小朋友讀得開心嗎?如有机會可以再交流下 
作者: 理達姐 時間: 09-6-22 09:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kyliema2006 時間: 09-6-22 09:48
恕我多口講句,小兒的學校也有著不同的活動,有時也祇許家長出席,若家長帶同小朋友出席的話,學校會安排老師將小朋友帶到課室去,安排些活動給他們以消磨時間。當然,這也增加了學校的工作量。
作者: loy211 時間: 09-6-22 11:11
有些家長可能真的難以安排其他人照顧幼童,學校可以安排一間課室,播下卡通,一般找老師或助理都可以勝任.
我個仔的學校(幼稚園)會這樣安排
作者: 小咩咩 時間: 09-6-22 15:58
我是將天的家長,我實在不太明白hotpotmami 話老師歧視的問題,學校是教育的地方,亦是學習守規的地方,而且現在是非常時期,就算我們在停課期間,老師也親自來電叫我們家長回校取功課時,不要帶學生出席.如果真的有特別原因,其實可先與老師商議對策,流感期間老師們的緊張是可以理解的,所以我唔覺得老師是歧視.
我自入讀將天以來,學校都非常重視家長的教育,每年都有不同型式的家長講座,以小一來說就有不同的學前家長會,以幫助家長及學生作好入學準備.
學校的確深受將軍澳區家長歡迎,而且我的小朋友也讀得很開心,學校教育及活動也很全面,所以見到hotpotmami 的標題感到非常驚訝.
作者: hotpotmami 時間: 09-6-22 16:27
我只是自己表達自己的意見 ,有何驚訝?!我都做過家長,亦去過好多次家長會,不只是這次..
作者: beywat496 時間: 09-6-22 20:07
因為他區校收咗, 我無讀放棄將天, 但我當時仍有去兩次家長會, 睇見成疊 notice (20多張紙) 派比家長, 就覺得間學校好有經驗, 同好有愛心, 好詳細, 照顧不同階層的家長, 雖然我最後無讀, 但係份 notice 我都唔捨得掉, 因為我間小學完全無 notice 比新手家長, 我們開學簡直是一頭煙, 好彩有將天呢份咁好的 notice 。
你放心, 呢間學校真係將軍澳第一第二啦, 你下次多留意吓佢的優點, 你就會知道你無選錯學校了。整個區多新移民, 呢個係無法解決, 間間tko 小學面對的。
呢間學校, 我有問題, 學校即時派人幫我解決問題, 我好感謝他們。
原帖由 hotpotmami 於 09-6-21 23:18 發表 
beywat496
的而且確事實冇花冇假,你小朋友讀得開心嗎?如有机會可以再交流下
作者: hotpotmami 時間: 09-6-22 20:36
我都有向他區叩門,今星期是面試週,
希望好似妳咁好運,:loveliness:
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |