教育王國
標題: 今年創價k3既小朋友你地派左咩小學? [打印本頁]
作者: mw7183 時間: 09-6-20 23:08 標題: 今年創價k3既小朋友你地派左咩小學?
今年創價k3既小朋友你地派左咩小學
?系第一輪收左or 大抽獎,or 叩門?
作者: 卓軒Mummy 時間: 09-6-21 16:09
TKO天主教聖安德勒小學(大抽獎第一志願)
作者: hkiceice 時間: 09-6-21 23:27
派左間圾垃小學, 好彩轉咗. 不過真係好辛苦

作者: cfaye 時間: 09-6-22 00:58
大抽獎好唔好跟邊間幼稚園怎會有關係。這個問題意義不大。
作者: kikiboy 時間: 09-6-22 09:18
原帖由 hkiceice 於 09-6-21 23:27 發表 
派左間圾垃小學, 好彩轉咗. 不過真係好辛苦
因住比人炳你, 上年有個小朋友咁講, 佢阿媽比人炳到豬頭咁啦.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |