教育王國

標題: 今年創價k3既小朋友你地派左咩小學? [打印本頁]

作者: mw7183    時間: 09-6-20 23:08     標題: 今年創價k3既小朋友你地派左咩小學?

今年創價k3既小朋友你地派左咩小學?系第一輪收左or 大抽獎,or 叩門?
作者: 卓軒Mummy    時間: 09-6-21 16:09

TKO天主教聖安德勒小學(大抽獎第一志願)



原帖由 mw7183 於 09-6-20 23:08 發表
今年創價k3既小朋友你地派左咩小學http://ads.baby-kingdom.com/www/delivery/avw.php?zoneid=69&cb=12345611&n=a084433c?系第一輪收左or 大抽獎,or 叩門?

作者: hkiceice    時間: 09-6-21 23:27

派左間圾垃小學, 好彩轉咗.  不過真係好辛苦

作者: cfaye    時間: 09-6-22 00:58

大抽獎好唔好跟邊間幼稚園怎會有關係。這個問題意義不大。
作者: kikiboy    時間: 09-6-22 09:18

原帖由 hkiceice 於 09-6-21 23:27 發表
派左間圾垃小學, 好彩轉咗.  不過真係好辛苦


因住比人炳你, 上年有個小朋友咁講, 佢阿媽比人炳到豬頭咁啦.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5