教育王國

標題: 今年創價k3既小朋友你地派左咩小學? [打印本頁]

作者: mw7183    時間: 09-6-20 23:08     標題: 今年創價k3既小朋友你地派左咩小學?

今年創價k3既小朋友你地派左咩小學?系第一輪收左or 大抽獎,or 叩門?
作者: 靚太太    時間: 09-6-21 00:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: heihei1228    時間: 09-6-21 13:54

我都知創價d小朋友多數會去邊d小學. 佢地係大抽獎多,定自己考直資/私立小學?
作者: heihei1228    時間: 09-6-21 13:55

原帖由 heihei1228 於 09-6-21 13:54 發表
我都知創價d小朋友多數會去邊d小學. 佢地係大抽獎多,定自己考直資/私立小學?


sorry, 應該係"我都想知"




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5