教育王國

標題: 41校網變成41+43校網? [打印本頁]

作者: fc926    時間: 09-6-19 18:20     標題: 41校網變成41+43校網?

我見教育局個41校網list http://www.edb.gov.hk/FileManager/EN/Content_1519/canet-41r.pdf
包埋43校網學校,請問住41校網係唔係大抽獎時要排埋43校網D學校落去?亦即係41校網分分鐘派左去43校網D學校啊?
作者: NatalieMaMa    時間: 09-6-19 18:28

yes, 因為41網適齡學生比學位多, 所以要借用43網部分學位, 我有幾個朋友都派咗去43網冇填過嘅學校
作者: a@o@a    時間: 09-6-19 20:09


作者: 2ling    時間: 09-6-19 22:26

我都有朋友住 N41, 派左去某黃大仙的小學。
作者: elizatyy    時間: 09-6-19 23:57

原帖由 2ling 於 09-6-19 22:26 發表
我都有朋友住 N41, 派左去某黃大仙的小學。



作者: 2ling    時間: 09-6-20 21:36

喊都冇用, 唯有比錢讀私小.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5