教育王國

標題: 請問有無人會放棄培僑? [打印本頁]

作者: 臻B    時間: 09-6-19 15:52     標題: 請問有無人會放棄培僑?

請問有無人會放棄培僑?
作者: nov03bb    時間: 09-6-19 17:38

原帖由 臻B 於 09-6-19 03:52 PM 發表
請問有無人會放棄培僑?



在統一派位放榜前寄出放棄學位信, 即係至少有一個空缺, 但不知道會給備取生還是叩門學生.

不過, 培僑書院到7月10日才辦小一註冊, 可能有些家長仍然未想清楚....

[ 本帖最後由 nov03bb 於 09-6-19 17:47 編輯 ]
作者: 臻B    時間: 09-6-21 12:27

好多謝你嘅回應同報料, 起碼知道7月10日之後會多些機會.

可唔可以分享下點解你唔要?

囝囝因為考唔到直資/私小做後盾, 所以有參加大抽獎, 雖然大抽獎結果都好好, 不過始終都想佢入到培僑.
作者: ysnmama    時間: 09-6-21 15:34

Can you share why you like Pui Kiu so much? thanks.


原帖由 臻B 於 09-6-21 12:27 發表
好多謝你嘅回應同報料, 起碼知道7月10日之後會多些機會.

可唔可以分享下點解你唔要?

囝囝因為考唔到直資/私小做後盾, 所以有參加大抽獎, 雖然大抽獎結果都好好, 不過始終都想佢入到培僑. ...

作者: nov03bb    時間: 09-6-21 21:04

其實, 我放棄培僑, 純粹係配對的問題, 我自己對政府的學位分配政策失去信心, 分唔夠人多, 自行分配學位不存希望, 亦唔想把自己小朋友的前途交由運氣來主宰, 所以, 由此至終沒有參加抽獎.

自己小朋友是細囝, 今年政府推行小班政策, 都令報讀私校直資的競爭大增, 報考了多間私小直資, 結果祇得幾間取錄了, ...  其實, 我們有遞表申請的, 都一定是好學校, 問題是面對取捨階段, 我們便要想想父母的期望, 孩子的性格, 將來的競爭能力, 交通及學校設施, 以及經濟負擔的能力等等....

我未知道最後一所小學取錄了小兒之前, 培僑是不二之選, 因為沒有選擇, 事實亦很認同羅博士的教育理念, 外籍老師的數目亦不少及其他種種的優點...

至於最後放棄, 是因為交通因素; 語言環境的比較及政府語言及學制的因素, ...純粹是配對遊戲, 我仍很喜歡培僑..


原帖由 臻B 於 09-6-21 12:27 PM 發表
好多謝你嘅回應同報料, 起碼知道7月10日之後會多些機會.

可唔可以分享下點解你唔要?

囝囝因為考唔到直資/私小做後盾, 所以有參加大抽獎, 雖然大抽獎結果都好好, 不過始終都想佢入到培僑. ...

作者: 臻B    時間: 09-6-22 09:46

原帖由 ysnmama 於 09-6-21 15:34 發表
Can you share why you like Pui Kiu so much? thanks.


因為它是活動教學,英普,一條龍上中學, 所以都好喜歡.
作者: 臻B    時間: 09-6-22 09:48

原帖由 nov03bb 於 09-6-21 21:04 發表
其實, 我放棄培僑, 純粹係配對的問題, 我自己對政府的學位分配政策失去信心, 分唔夠人多, 自行分配學位不存希望, 亦唔想把自己小朋友的前途交由運氣來主宰, 所以, 由此至終沒有參加抽獎.

自己小朋友是細囝, 今年政 ...


好多謝你的分享.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5